פרשת רמי גרינברג: בהמשך לחקירה גלויה המתנהלת מחודש אוגוסט האחרון, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 זימנו הבוקר לחקירה את ראש עיריית פתח תקוה ועיכבו חשודים נוספים המעורבים על פי החשד בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג, להב 433
רמי גרינברג, להב 433
רמי גרינברג, להב 433
(צילומים: ריאן פרויס, דנה קופל)

חקירת המשטרה הגלויה החלה כאמור בחודש אוגוסט האחרון בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, בעלי עניין העבירו כספים, בסך מאות אלפי ש"ח, לקמפיין הבחירות של המועמד דאז לראשות העיר ובתמורה לכך, הבטיח להם האחרון, שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים, לאחר היבחרו. הבוקר כאמור ובעקבות התפתחויות משמעותיות בחקירה, זומן ראש העיר ועוכבו חשודים נוספים לחקירה במשרדי היחידה.
החקירה מתנהלת בשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותבצע חקירה במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".
עו״ד עופר ברטל ממשרד ברטל כהן מגיב בשם ראש העירייה: "ראש עיריית פתח תקוה הוזמן הבוקר להמשך החקירה והוא ישיב כהרגלו לכל השאלות שיישאל בלי כחל וסרק. הוא לא עבר כל עבירה ולכן ימשיך לסייע למשטרת ישראל בחקירתה. אנו תקווה כי החקירה תסתיים במהירות רבה הרבה יותר וחבל שהיא נמשכת זמן כל כך רב".