אמא צעירה החליטה לצאת יחד עם התינוקת שלה, כבת שנה, ביום שישי בבוקר אל המרכז המסחרי של בארות יצחק כדי לערוך קניות לקראת השבת.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות ידידים)
לרגע אחד התינוקת הייתה לבד בתוך הרכב, וזה הספיק כדי שיקרה הסיוט של כל הורה - התינוקת נותרה בפנים נעולה כשהמפתח לא בידי האמא.
במקום נוצרה התקהלות וחשש גדול, מכיוון שהתינוקת עמדה על הכסא שלה בתוך הרכב הנעול והיה חשש שהיא תיפול. האמא התקשרה אל מוקד ידידים ובתוך זמן קצר סמנכ"ל ידידים לייזי שטרן הזעיק את הרב ירון בן דוד, אחראי מתנדבים בסניף גב המושבה שמתגורר בבארות יצחק, שהגיע עם כל הציוד הנדרש.
הרב ירון חילץ את התינוקת בשלום, ואפילו בלי לגרום נזק לרכב.
"אחרי 55 ימים השתחררתי ממילואים", סיפר הרב ירון. "קיבלתי טלפון מרגש מהבן שלא ראיתי מתחילת המלחמה שהוא חוזר הבייתה. מייד אחר כך קיבלתי טלפון מלייזי שיש ילד נעול ברכב.

2 צפייה בגלריה
החיפושים אחר הנעדרת
החיפושים אחר הנעדרת
מתנדבי ידידים
(צילום ארכיון להמחשה: ידידים)

קראו גם:

"כשהגעתי למקום ראיתי התקהלות מסביב לרכב. התינוקת נעמדה בכיסא שלה בתוך הרכב הנעול ופחדו שהיא תיפול. עם ערכת הפתיחה פתחתי את הרכב הנעול. אמא שלה התרגשה והודתה מאוד. זאת הפעם הראשונה שאני מחלץ ילד שננעל ברכב, זה מרגש מאוד וזו גאווה וכבוד גדול. שיהיה לזכות עם ישראל, להצלחת החיילים, ולהשבת החטופים במהרה. כיף להגיע ככה לשבת, שיהיו רק בשורות טובות".
נזכיר שוב לכל ההורים: אף פעם לא לצאת מהרכב בלי המפתח ולהשאיר את הילדים בפנים.