בימים האחרונים נודע כי מפלגת 'נעם', שהיא בעלת אג'נדה ימנית, דתית והעומד בראשה, אבי מעוז, אף הביע לא מעט אמירות שנויות במחלוקת בעיקר בנושאי הלהט"ב, חתמה הסכם עם הליכוד במסגרתו תקבל אחריות על היחידה לתוכניות חיצוניות במשרד החינוך.
ההחלטה מעוררת לא מעט חשש בקרב הציבור החילוני, וראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, אף קרא לראשי הרשויות להתנגד לתכנים שהיא מקדמת. מה שעורר מחאה של ראשי ערים ואנשי חינוך בכל רחבי הארץ.

1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
"מכבדים אחד את השני". רמי גרינברג
(צילום: ריאן)

בפתח תקוה טרם הצטרפו למחאה, אך ראש העירייה, רמי גרינברג, הגיב על הדברים וכתב:
"בהמשך לפניות תושבים בכל הנוגע לתכנים עתידיים במערכת החינוך אני רוצה להבהיר: פתח תקוה היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ואנחנו גאים בכל האוכלוסיות המרכיבות את העיר. כולן יחד וביחד - הופכות את העיר למיוחדת ומובילה.
"כל אחת מהאוכלוסיות מקבלת את הביטוי הראוי, באופן שיוויוני ולא על חשבון אוכלוסיה אחרת - כך גם יהיה בעתיד. על אף השוני, כולם חיים בהרמוניה ומכבדים אחד את השני ובכך פתח תקוה מהווה דוגמא ומופת בנושא חשוב זה לכל הרשויות בישראל.
"בנוגע לשיח על החשש סביב התכנים במערכת החינוך, חשוב להדגיש כי טרם בוצע שינוי כלשהו ולכן אנחנו ממליצים להמתין. ככל שאכן הדברים יהיו על הפרק בהמשך- נגיב עליהם בהתאם".
קראו גם: