טרנד חדש: הקיץ כבר בפתח ואיתו חוזר גם הטירוף אחר גלידות הקראנץ' שהחל בשנה שעברה עם גלידת הפיסטוק, והשנה מצטרפת אליה גלידת החלב של הקורנפלקס.
2 צפייה בגלריה
קראנץ' פיסטוק קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס - תמונת פייסבוק
קראנץ' פיסטוק קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס - תמונת פייסבוק
קראנץ' פיסטוק וקראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס
(צילום: ניצן ינקו)
כפי הנראה כרגע, השיגעון סביב גלידות אלו והמרדף אחריהן, גם בפתח תקוה, דוחק הצידה את המרדף לרולאפס, שרק לפני מספר ימים היה הלהיט הגדול.
כזכור, גלידת הקראנץ' פיסטוק הגיעה אלינו בקיץ שעבר בעקבות שיתוף פעולה בין "נסטלה" לקבוצת הפייסבוק הפופולארית "רעבים ברעבך" ומהר מאוד הפכה ללהיט כשביקוש שיא נרשם בכל רחבי הארץ.
כבר במהלך הקיץ שעבר נמשך שיתוף הפעולה ביניהן, ובחודש אוגוסט אשתקד פנו מנהלי קבוצת הפייסבוק אל חבריה בבקשה להגיש הצעות לטעם של "הקראנץ' הבא".
בחודשים שלאחר מכן נשלחו הצעות רבות, כשהטעמים המובילים היו קרם בורלה, אלפחורס והחלב של הקורנפלקס. לאחר מבחן טעימות, נבחר האחרון כטעם המנצח שכאמור הושק בשבועות האחרונים וכבר הפך ללהיט שכמעט ולא ניתן להשיגו.
בחברת Wolt, ששיווקה אף היא את המוצר, דווח על "שיאי מכירות והתנפלות" על הטעם החדש, כשזמן קצר לאחר ההשקה נרשמו מכירות של מעל 5 שלגונים בדקה.
אז היכן ניתן להשיג את הגלידה המבוקשת בפתח תקוה (בהנחה והמלאי לא הסתיים בזמן כתיבת שורות אלו)? ב"גלידוש" (לשם 7) תוכלו למצוא את שני הטעמים במחיר של 9 שקלים ליחידה עם הגבלה של פריט אחד ללקוח. ב"סיטי מרקט" שברחוב הנשיאים, אמורה להגיע אספקה של קראנץ' החלב של הקורנפלקס בימים הקרובים כשמחירו יעמוד על 10 שקלים ליחידה.

2 צפייה בגלריה
קראנץ' פיסטוק קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס - תמונת פייסבוק
קראנץ' פיסטוק קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס - תמונת פייסבוק
קראנץ' פיסטוק קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס
(צילום: ניצן ינקו)

ב"קונטיינר" שברחוב פינסקר 13, נמסר כי מחר (חמישי) צפויה להתחיל מכירה של קראנץ' פיסטוק במחיר של 9 שקלים ליחידה ו-21 שקלים ל-3 יחידות, כשנכון לפי שעה, טרם ידוע אם יגיע גם קראנץ' החלב של הקורנפלקס. בחנות "קר ומתוק - סיטונאות גלידות וממתקים" שברחוב בן ציון גליס, שם נמכרה כל יחידה ב-15 שקלים, אזל המלאי וכעת טרם ברור אם יחודש.

קראו גם:

בחנויות "גלידלה", "א.א ממתקים", "אנטרטיק גלידה", "עולם הארטיק" ו"מרכז הממתקים" דווח כי הם לא מוכרים את הגלידות המבוקשות כרגע, ולא ידוע אם ומתי ימכרו אותן בעתיד.
חשוב לזכור כי מדובר בסך הכל בטרנד ויש עוד מגוון רחב של גלידות וארטיקים קרירים וטעימים, של חברות רבות.