מחמם את הלב: תושבים בפתח תקוה ואף מחוצה לה, התגייסו למען משפחתו של החייל דניס זינובייב ז"ל בן ה-18 שנהרג בחודש שעבר, ותרמו עבורה למעלה מ-38 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
רחלי פורת
רחלי פורת
רחלי פורת עם השיק בידה
(צילום: פרטי)
כזכור, ב-15 בינואר נהרג רב-טוראי דניס זינובייב ז"ל כתוצאה מהתפוצצות תחמושת, ככל הנראה נפל של רימון, בחדר מגורים בבסיס האימונים של חטיבת כפיר סמוך לבקעות. באירוע הטרגי אף נפצע לוחם נוסף באורח קשה ושני לוחמים נפצעו באורח קל.
ימים ספורים לאחר האסון החלו תושבים בגיוס כספים עבור משפחתו של דניס, שעלתה לארץ לפני מספר שנים.
"הגיעה אליי פניה מקצין שמכיר את המקרה והוא אמר לי שהמשפחה זקוקה לעזרה כספית", סיפרה רחלי פורת, פעילה חברתית תושבת העיר, שמנהלת מיזם לטובת חיילים בודדים בפתח תקוה.
"במקביל, פנו גורמים שונים גם לסגן ראש העירייה צדוק בן משה בנסיבות דומות ולכן החלטנו בשיתוף גורם נוסף לפתוח פייבוקס לצורך תרומות עבור המשפחה".

2 צפייה בגלריה
דניס זינובייב ז"ל
דניס זינובייב ז"ל
דניס זינובייב ז"ל. נהרג מהתפוצצות תחמושת בבסיס
(צילום: דובר צה"ל)

עד כמה הופתעתם מהסכום שנאסף?
"שלושתנו הופתענו מאוד. ציפינו ל-4,000-5,000 שקלים ופתאום זה הגיע ללמעלה מ-38 אלף, זה מטורף. זה מרגש מאוד לראות את ההתגייסות הגדולה של עם ישראל במצבים כאלו".
אתמול (רביעי) הגיעו פורת ובן משה אל בית משפחתו של דניס והעניקו להם את הצ'ק עם הסכום שנאסף. "הם התרגשו מאוד והודו לנו", מספרת פורת. "ישבנו שם, חיבקנו אותם, הצענו להם עזרה גם בהמשך אם יצטרכו ואיחלנו להם ימים טובים יותר".

קראו גם:

בן משה פרסם ברשת החברתית לאחר הביקור: "הכאב העמוק שנשקף מהעיניים שלהם, זה מה שאני אזכור מהפגישה אתמול עם משפחת החייל דניס זינובייב ז"ל שנהרג בתאונת התפוצצות רימון יד..אמרתי להם שאני תמיד לרשותם בכל עניין וכבר קבענו פגישה לטיפול במספר נושאים ויצאנו בכאב גדול. אנו מאחלים שנהיה תמיד בצד הנותן והלוואי וכל חיילי צה"ל יחזרו הביתה שלמים ובריאים".
בעקבות היוזמה של התושבים והתמיכה שקיבלה המשפחה מאז המקרה הקשה, שיתף איגור, אחיו של דניס ברשת החברתית: "קיבלנו כל כך הרבה שלא ניתן לדמיין! האהבה, החיבוק והמקום החם שמדינת ישראל הראתה לנו הייתה עצומה! חברים של דניס, אנשי מקצוע מבתי הספר שלמדו איתו, ישיבות, אולפנות, מועצת העיר, חברי כנסת, שרים ונשיא המדינה - כולם היו אצלנו ורצו להיות חלק, לשמוע מי היה דניס ולעזור.
"אנחנו רוצים להודות לכל אותם אנשים, העסקים, האנשים הפרטיים, החברות, העיריות השונות שהתגייסו, תודה! עיריית פתח תקוה שסייעה לאורך כל השבעה באספקת ציוד, אי מתן דו"חות, והעזרה שאנו ממשיכים לקבל מהם גם עכשיו! עיריית פתח תקוה גם סייעה לקבוצת תורמים שביקשה לפתוח קבוצה עבור המשפחה והתרומות שלכם היו כל כך גדולות שלא האמנו. אז תודה על החיבוק החם של כולכם".