בני המשפחה והחברים המומים וכואבים: אלחנן גולדשטיין, תושב אלעד בן 25, הוא רוכב האופנוע שנהרג בתאונה הקטלנית בכביש 471 בלילה שבין חמישי לשישי. "המוות שלו לא נתפס", אומר עדי שפירא, רואה החשבון שלו.
3 צפייה בגלריה
אלחנן גולדשטיין
אלחנן גולדשטיין
אלחנן גולדשטיין
(צילום: מתוך פייסבוק)
כזכור, בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 04:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אופנוע שפגע ברוכב אופניים, בכביש 471 מזרח סמוך למחלף גת רימון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב האופניים, גבר כבן 30, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, את רוכב האופנוע, צעיר בשנות העשרים במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית, אך כעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו. בהמשך בוחני התנועה במרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
הפאראמדיקים של מד"א ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה , עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.
"במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב אופנוע, צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר, ניסינו להציל אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

3 צפייה בגלריה
אלחנן גולדשטיין
אלחנן גולדשטיין
אלחנן גולדשטיין
(צילום: מתוך פייסבוק)

מותו של גולדשטיין, רוכב האופנוע, קרוב לשש שנים לאחר פטירת אביו, הכה בתדהמה את קרוביו ומכריו. הוא עסק לפרנסתו בתחום השליחויות ורואה החשבון שלו, עדי שפירא סיפר כי "אלחנן היה בן אדם טוב לב, חכם, ישר, אהוד מאוד, יפה תואר, חרוץ עם הרבה שכל כך רצה לעבוד ורק להביא פרנסה הביתה.
"איבדתי המון אנשים בשנים האחרונות, כולל את אמא שלי אחרי מאבק בסרטן, אבל המוות של אלחנן היה הלם טוטאלי וקיבלתי את זה קשה מאוד. הוא היה סך הכל בן 25, לא הספיק להתחתן, להביא ילדים, לא הספיק כלום, כל החיים היו עוד לפניו. לפני כמה חודשים אמרתי לו שלא יעלה על האופנוע כי הייתה לי תחושה לא טובה. הוא ענה לי 'יהיה בסדר', אבל מצמד המילים האלו יש כבר המון הרוגים. הדו גלגליים האלו הם כלי הרג. אני כל הזמן כועס על עצמי שאולי לא עשיתי מספיק כדי להוריד אותו מהכלי הזה. איך קורה מצב שבחור בן 25 בלבד מת סתם? שום דבר לא משתנה, כמה אנשים עוד יצטרכו לאבד את החיים שלהם עד שיעשו משהו? מרתיח מאוד".

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

יוסי (23), אחיו של אלחנן, סיפר בקול חנוק מדמעות: "12 שעות קודם לכן הוא ישב איתי בעסק שבו אני עובד בפתח תקוה. הייתי האח הכי קרוב אליו, היינו חברים טובים, טיילנו יחד בעולם. אלחנן היה בן אדם שידע מה הוא רוצה, מאוד שאפתן, היו דברים שהייתי אומר לו 'אין סיכוי' והוא הוכיח שיש סיכוי להכל, דברים הזויים. הוא הפך עולמות כדי להשיג דברים שהוא רצה. אבא שלנו נפטר מסרטן בשנת 2017, ומיד לאחר מכן אלחנן נצמד לאמא ולא איפשר לה להישאר לבד".
יוסי הוסיף כי אלחנן נקרא על שמו של הרב אלחנן וסרמן והתאונה אירעה בתאריך בו נרצח הרב בשואה. 
אלחנן הותיר אחריו אמא וארבעה אחים. הלווייתו התקיימה ביום שישי בבית העלמין ירקון.
יהי זכרו ברוך.