בתאונה קטלנית שאירעה הלילה סמוך לגת רימון, בכביש 471, נהרגו רוכב אופניים ורוכב אופנוע. צוותי ההצלה שהגיעו למקום מדווחים על מראות קשים ותאונה מזעזעת.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הלילה (שישי) בשעה 04:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על אופנוע שפגע ברוכב אופניים, בכביש 471 מזרח סמוך למחלף גת רימון.
חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב האופניים גבר כבן 30 (ככל הנראה נתין זר) והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, את רוכב האופנוע צעיר בשנות העשרים במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הפאראמדיקים של מד"א ולדי ליקין, דניאל שילה ודוד לבי, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה , עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.
"במרחק ממנו בנתיב הימני שכב רוכב אופנוע, צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה ביותר, ניסינו להציל אותו והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".
בהמשך נמסר מהמשטרה כי נקבע מותו של רוכב האופנוע.

חובש בכיר במד"א דוד לבי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

מדוברות המשטרה נמסר: בוחני התנועה במרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במחלף גת רימון שבכביש 471 במעורבות אופנוע ואופניים חשמליים.
כתוצאה מהתאונה נקבע מותם של רוכב האופניים ורוכב האופנוע. זהותם של השניים טרם נקבעה. החקירה נמשכת.