נפילת התינוק מחלון הקומה הרביעית בשכונת עמישב: מבית החולים שניידר נמסר הבוקר (רביעי) כי מצבו מוגדר קל והוא סובל מפציעות שטחיות בלבד. שכניהם של בני המשפחה עדיין לא מעכלים את מה שהתרחש, ומספרים על הרגעים הדרמטיים: "היה להם נס גדול".
2 צפייה בגלריה
זירת הנפילה
זירת הנפילה
זירת הנפילה
(צילום: מתן דויטש)
האירוע המפחיד התרחש אמש (שלישי) מעט לאחר השעה 18:30. כוחות הצלה הוזעקו לרחוב שבט נפתלי השקט בשכונת עמישב בעקבות דיווח על תינוק כבן שנה וחצי שנפל מקומה רביעית על גג רכב חונה. סיבת הנפילה היא ככל הנראה סורג של אחד החלונות שהתנתק ממקומו. החובשים פינו את התינוק לבית החולים בילינסון במצב בינוני ובהכרה בהכרה מלאה עם חבלת ראש.
למרבה המזל, הבוקר (רביעי) דווח מבית החולים שניידר, אליו הועבר התינוק במהלך הלילה, כי הוא "מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לאחר נפילה מגובה. מצבו מוגדר קל, הוא סובל מפציעות שטחיות ומאושפז להשגחה".
את הבשורה המעודדת מבית החולים, קיבלו בשמחה שכניהם של בני המשפחה ששוחחו עם "מיינט פתח תקוה" הבוקר.
ספרו לנו, מה ראיתם אתמול?
"זה היה מפחיד. היינו בבית באותו זמן ושמענו צעקות היסטריות. שאלנו מה קרה ושמענו שהילד נפל מהקומה הרביעית. מיד שכנים רבים ניסו להגיש עזרה. אם תינוק נופל מקומה רביעית אתה בטוח שאתה הולך לראות מחזה מחריד. לכן לא רציתי ללכת לראות מה קרה שם. זה פשוט נס שהיה את הרכב שבלם את הנפילה. הילד נולד אתמול בפעם השנייה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
החלון ממנו נפל הפעוט
החלון ממנו נפל הפעוט
החלון ממנו נפל הפעוט
(צילום: מתן דויטש)

אותו שכן הוסיף וסיפר שמדובר ב"אנשים נפלאים, מדהימים, ישרים, אינטליגנטים, שכולם אוהבים אותם. הם גם אחראיים מאוד וכנראה זה קרה בהיסח דעת של שנייה. מדובר בתינוק שכבר הולך ויודע לטפס אבל לפעמים אתה לא מתאר לעצמך שהוא יעלה למקום כזה, מה עוד שהיו סורגים", מוסיף השכן ואומר: "לדעתי, כנראה שהחיבור בין הסורגים לקיר החיצוני של הבניין נשחק כתוצאה מרטיבות שיש לנו לפעמים מהגשמים. מדובר בבניין ישן. אנחנו, השכנים, נגיד תפילה מיוחדת בערב שבת כתודה על הנס שקרה כאן".