רוחות עזות מנשבות מאז שעות הצהריים (חמישי) בפתח תקוה ובכל הסביבה. בגלל משבי הרוח החזקים קרס עץ דקל ברחוב הערבה 8 בשכונת מחנה יהודה. לא נמסר על נפגעים.
2 צפייה בגלריה
עץ דקל קרס ברחוב הערבה פתח תקוה
עץ דקל קרס ברחוב הערבה פתח תקוה
עץ דקל קרס ברחוב הערבה פתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
במהלך השעות האחרונות תושבים רבים נאלצים להתמודד עם רוחות חול חזקות וחפצים שונים מתעופפים באוויר. מומלץ לקשור ולהכניס לתוך הבית חפצים שעלולים לעוף ברוח, גם מהמרפסות.
במקביל לרוחות העזות גם הטמפרטורות מטפסות ונושקות ל-40 מעלות באזור פתח תקוה.
מזג האוויר היום הוא עדיין לא שיא המערכת. השיא צפוי, לפי תחזית מזג האוויר מחר - במהלך יום שישי.

2 צפייה בגלריה
אובך בפתח תקוה
אובך בפתח תקוה
אובך בפתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

בשישי צפוי שרב כבד וקיצוני, טמפרטורות שיגיעו ל-40 מעלות בפתח תקוה ובכל רחבי הארץ, וסכנת שריפות. זה מה שצפוי מחר (שישי), ביום שאמור להיות החם ביותר מתחילת האביב. בגלל החום הכבד והאובך מומלץ לא לצאת מהבית אם לא חייבים ולשהות בקרבת מזגן ובצל.
רשות הטבע והגנים הודיעה כי בעקבות תנאי השרב הכבד והסיכון הגבוה לשריפות ייסגרו מחר כל מסלולי הטיול הרגלי בשמורות הטבע והגנים הלאומיים באזור הרי יהודה והשפלה.
משרד הבריאות ממליץ להקפיד על שתייה מרובה של מים ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת שאינה הכרחית.
מדוברות העירייה נמסר: "עקב משבי רוח חריגים קרס עץ דקל. האירוע נבדק ומטופל ע"י גורמי המקצוע ברשות. כידוע, פתח תקוה היא הרשות היחידה שמקיימת סקר עצים נרחב לכל ה-40 אלף עצים שקיימים בעיר. הסקר מבוצע ע"י מספר צוותים של אגרונומים ומומחים לעצים שסוקרים את מצבו הבריאותי של כל עץ, עפ"י פרמטרים שנקבעו ע"י מנהלי אגף גנים ונוף ואנשי המקצוע. בשל פעילות זו, היקף קריסת העצים בעיר הוא מינורי ביחס לרשויות אחרות".