קטטה אלימה פרצה היום (רביעי) בשעת ההפסקה הגדולה בחטיבת הביניים "אחד העם" בשכונת אם המושבות בפתח תקוה. המעורבים היו תלמידי כיתות ז' ותלמידי כיתות ט'. כאשר אמו של אחד המעורבים הגיעה לבית הספר פרץ עימות גם עם השומר, והמשטרה הוזעקה למקום.
2 צפייה בגלריה
קטטה לינץ' - תמונת פייסבוק
קטטה לינץ' - תמונת פייסבוק
קטטה בהפסקה
(צילום המחשה: shutterstock)

מה בדיוק קרה שם? על פי אחת הגרסאות, האירוע החל בעימות מילולי בין תלמיד כיתה ז' לתלמיד כיתה ט'. אלא שאז חבריו של הבוגר מביניהם החלו להכות את הנער הצעיר, שבינתיים הזעיק למקום את אחיו הגדול הלומד בתיכון באזור, זאת בנוסף לכמה מחבריו שהתערבו. בהמשך הוזעקה למקום גם אמו של אחד המעורבים, ובביתן השומר התפתחה מהומה שנרגעה רק עם הגעת השוטרים.
בהמשך כתבה מנהלת בית הספר, ורדינה אוס, להורים: "היום בסיום ההפסקה הגדולה התרחש אירוע אלימות, שנפתח באלימות מילולית והסתיים באלימות פיזית. מבקשת לא להקשיב לשמועות שרצות! מדובר במכות ללא שימוש בסכין או כל נשק אחר!".

2 צפייה בגלריה
קטטה מכות בין ילדים - תמונת פייסבוק
קטטה מכות בין ילדים - תמונת פייסבוק
אלימות פיזית בזמן ההפסקה
(צילום המחשה: shutterstock)

"האירוע נחקר ועדיין מטופל בתיאום מלא עם משטרת פתח תקוה, מחלק הנוער, עם כל הגורמים המעורבים והוריהם. בשלב זה המעורבים הפעילים מושעים מבית הספר ואנו נמשיך למגר כל אירוע שקשור באלימות. בנוסף, הצוות החינוכי ישוחח עם התלמידים בכיתות. אשמח לשיתוף הפעולה שלכם במניעת אלימות והגברת המודעות".

קראו גם:

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך רואה בחומרה את אירוע האלימות בין התלמידים. המעורבים בתקרית הושעו מלימודים ונערכו שיחות עם הורים. במקביל מתנהלת חקירת משטרה ועם סיומה, תפעל הנהלת בית הספר בהתאם למסקנות".
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה משקיעה תקציבים משמעותיים לטובת קידום תכניות יעודיות שמטרתן למגר את האלימות בתוך מסגרות החינוך העירוניות וכן מקדמת פעילויות בנושא גם במסגרות הבלתי פורמאליות, לצד הסברה משמעותית. העירייה רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות ופועלת בשיתוף הגורמים האמונים במשרד החינוך ובבתי הספר במקרים פרטניים. המקרה המדובר מתוחקר ונמצא בטיפול המשטרה, כאשר בשלב זה הושעו המעורבים. האגף לחינוך על יסודי ימשיך ללוות את המקרה ויפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותו כדי שאירוע מעין זה לא ישנה".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "שוטרים הוזעקו למקום ובתום הטיפול הופנו בני משפחת הקורבן להגשת תלונה בתחנה".