עומס גדול נרשם אמש בשערי הכניסה לפארק הגדול על שם יצחק אוחיון, לקראת הופעתו של הזמר אברהם פריד. צוות האבטחה סגר את השערים ורבים שרכשו כרטיסים להופעה נותרו בחוץ.
ההופעה אמש התקיימה במסגרת אירועי הקיץ שמארגנת העירייה בפארק הגדול ובמקומות נוספים ברחבי העיר. כאמור, על אף שלא מעט תושבים רכשו כרטיסים להופעה בעלות של 50 שקלים, הם נאלצו להישאר בחוץ בעקבות לחץ שנוצר על השערים שהביא לסגירתם בסופו של דבר.
קראו גם:
"הגענו כל המשפחה כדי ליהנות בחופש, כשסוף סוף אפשר להגיע להופעה", סיפר אחד הנוכחים במקום. "ואז הצטבר לו תור ארוך מאוד ולא הבנו למה. עד שפתאום הגיע קצין עם כמה שוטרים והכריז שהמקום סגור בלי לתת הסברים ובלי כלום. אמרו בהתחלה 'תתרחקו מהשער כדי שיהיה סדר' ואז הם סגרו את השער. פשוט לא יאומן".
איך הרגשתם?
"זו עוגמת נפש אדירה, בעיקר עבור הילדים הרבים. המון מבוגרים גם עמדו לחינם זמן רב מאוד בתור, וחבל מאוד. וזה עוד שראש העירייה היה במקום ולא עשה כלום".
מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת עשרות מופעי הענק שהעירייה יזמה עם החזרה לשגרה ולצד אירועי הענק שמתוכננים להתקיים בקרוב, אמש נערכה הופעתו של הזמר אברהם פריד בפארק אוחיון בו השתתפו אלפים. מדובר באירוע ענק אשר הושקע בו הרבה מאוד משאבים. לצערינו בשל עומס משתתפים, המשטרה הנחתה על סגירת השערים. לאורך כל האירוע ראש העיר אשר נכח במקום פעל אל מול גורמי המשטרה הרלוונטיים כדי שבכל זאת יהיה ניתן להכניס את רוכשי הכרטיסים שנותרו בחוץ.
יצויין כי לצידם גם היו רבים אשר קיוו לרכוש כרטיסים במקום והדבר, כמובן, לא התאפשר. מסיבה שאינה ברורה עלה פער בין היקף רכישת הכרטיסים למופע לבין כמות המשתתפים שנכנסו על פי הערכת המשטרה. על כן הנושא ייבדק ויופקו הלקחים בהתאם. אנו מתנצלים בפני אלו שרכשו כרטיסים ונמנעה מהם הכניסה למופע. הגורמים ביחידה לתרבות יהודית יפעלו לביצוע החזרי התשלום כמתבקש. רוכשי הכרטיסים שלא נכנסו למופע מתבקשים ליצור קשר בטל': 9052455".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה