התפתחות בחקירת תאונת הפגע וברח בראש העין בה נהרגה מזל מרחום ז"ל: המשטרה עצרה חשוד במעשה, תושב ראש העין בן 51, נהג משאית במקצועו.
1 צפייה בגלריה
מזל מרחום, זירת התאונה
מזל מרחום, זירת התאונה
מזל מרחום, זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד הצלה, באדיבות המשפחה)
בדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה, הכחיש כי הוא הנהג שפגע בה. אלא שלאור חומר החקירה שהציגה המשטרה, הוארך מעצרו עד ליום ראשון.
כזכור, ביום שני לפני כשבועיים, באזור השעה 21:20, עשתה מזל את דרכה לביתה משיעור תורה בו נכחה, אלא שאז היא נפגעה מרכב חולף ברחוב צה"ל, כשהנהג המשיך בדרכו והותיר אותה שרועה על הכביש.
חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים כשמצבה הוגדר בינוני.
אלא שלדברי ביתה, אילנה, מצבה היה חמור כשהיא סבלה מ"פגיעת ראש, דימום בכבד, שברים בצלעות, באגן וחבלות נוספות", וכעבור מספר ימים היא נפטרה מפצעיה.
אתמול (שני), לאחר שבועיים של חקירת האירוע, עצרה המשטרה את החשוד במעשה, שמתגורר לא הרחק מזירת התאונה. במהלך הדיון להארכת מעצרו, טענו נציגי המשטרה כי קיימים ברשותם ראיות, ביניהם סרטונים אשר קושרים אותו לאירוע.
קראו גם:
כמו כן טענה המשטרה כי הנהג החשוד פעל לשיבוש הליכי החקירה. אלא שבתגובה אמר החשוד: "אני לא מעורב בתאונה אדוני".
לאחר שנשמעו דבריהם של שני הצדדים, הוסיף החשוד: "אינני מכיר את המנוחה, את האישה שנפגעה באירוע הזה, אני משתתף בצער המשפחה. לפי הממצאים של המשטרה שהם טוענים שהם קושרים אותי לאירוע ויש להם סרטונים ותמונות ולא יודע אם יש עדים, מה הם צריכים אותי במעצר?
"שיגישו כתב אישום, אני אתמודד עם זה אחרי. אני נהג במקצוע שלי, זאת הפרנסה שלי. בקשר לאירוע עצמו, אינני זוכר בדיוק את היום הזה או מה מו מי, אני לא רושם כל יום איפה הייתי באיזה שעה ומה היה באותו יום, אבל במידה ואני הייתי והוא קושר אותי לאירוע הזה, לא ראיתי דמות, שעה 21:00 ...אני אדם נורמטיבי, יש לי עסק לנהל, יש לי לקוחות שמחכים לי, הם עקרו אותי באותו רגע".
לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים, אמר השופט אריאל סלטו כי: "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו. העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילת מעצר מסוג מסוכנות, המתעצמת נוכח תוצאות האירוע והעובדה כי מיוחס לחשוד הפקרה לאחר פגיעה. לנוכח פעולות החקירה הנדרשות והמפורטות בנספח הסודי... מצאתי כי קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה.
בהמשך נעתר השופט לבקשת המשטרה, "אם כי באופן חלקי וזאת על מנת לאפשר ביקורת שיפוטית על התקדמות החקירה והתפתחותה" והורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום ראשון, ה-14 לחודש.
פורסם לראשונה: 16:52, 09.08.22