התפתחות בפרשת רמי גרינברג: גורמים המקורבים לחקירה טוענים כי מתנהל משא ומתן מתקדם לחתימת הסכם עד מדינה עם גורם עירוני, שהיה מעורב בבחירתו של ראש העירייה, רמי גרינברג.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג - תמונה שמתאימה לפייסבוק
רמי גרינברג - תמונה שמתאימה לפייסבוק
רמי גרינברג
(צילום: ריאן)
על פי הידוע, אותו גורם עירוני נעצר לפני מספר שבועות על ידי המשטרה. בין היתר, נערך לו עימות אחד לפחות עם אדם אחר סביב פעילותו בתקופת הבחירות.
"רמי גרינברג ואותו גורם היו מקורבים מאוד ואני יודע שהוא עשה הכל למען בחירתו", מספר גורם המכיר את הנושא. "אני לא יודע כמה אור הוא יכול לשפוך על הפרשה, אבל אני מניח שהוא יודע לא מעט דברים".
גורם עירוני אחר מוסיף: "על פי מה שאני יודע, השם של אותו אדם מוכר למשטרה זמן רב, הרבה לפני שהפרשה התפוצצה ושמישהו ידע בכלל שיש חקירה. עד כמה שאני יודע יש לו חומרים על ההתנהלות הכספית מתקופת הבחירות".
כזכור, במסגרת הפרשה שנחקרת בימים אלו ונחשפה לראשונה בשורה של דיווחים וחשיפות ב"mynet פתח תקוה" ו"ידיעות פתח תקוה", נעצר גרינברג ב-10 באוגוסט, יחד עם מנכ"ל העירייה, יניב בניטה, ושני אישים נוספים שהיו פעילים במערכת הבחירות המקומית ב-2018.
קראו גם:
למעצר זה קדמה חקירת משטרה אליה זומן גרינברג מספר שבועות קודם לכן בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף. לפני שבועיים שוחרר גרינברג ממעצרו באבו כביר למעצר בית ובשבוע שעבר חזר ללשכתו ולפעילותו בעירייה.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות".