אירוע חריג התגלה היום (ראשון) בבית עלמין ירקון: על מצבה של אישה שנפטרה לפני כחודש נכתב, "נרצחה על ידי בית החולים בלינסון במחלקת הקורונה". בבית החולים מזועזעים מהכיתוב ושוקלים את צעדיהם.
1 צפייה בגלריה
המצבה בבית העלמין
המצבה בבית העלמין
המצבה בבית העלמין
(צילום: תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים )
מדובר באישה מבוגרת שעל פי גורמים רפואיים לא התחסנה ואושפזה בשל סיבוכי קורונה בבית החולים בילינסון, שם שוללים מכל יסוד את הטענות כלפי אופן הטיפול בה וכועסים על התנהלות משפחתה בעניין.
קראו גם >>
בעקבות האירוע אמרו בבילינסון כי "בית החולים מזועזע מהכיתוב על המצבה ומביע שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים.
"מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבית החולים לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת".
כמו כן ציינו בבילינסון כי צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות, "תוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה. צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים קיבלו בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה