טענה למקרה אלימות נוסף בין בני נוער בפתח תקוה: תושבת אם המושבות טוענת כי שתי בנותיה בגילאי 12 ו-15 הותקפו על ידי חבורת נערים, ספק תלמידי יסודי ספק תלמידי חטיבה. בין היתר טוענת האם כי איימו על ביתה הקטנה בשוקר חשמלי ואף בעטו בה.
1 צפייה בגלריה
רחוב גיסין פתח תקוה - תמונה מותאמת פייסבוק
רחוב גיסין פתח תקוה - תמונה מותאמת פייסבוק
רחוב גיסין פתח תקוה - תמונה מותאמת פייסבוק
(צילום: שירות מיינט)
האירוע המדובר התרחש לדברי האם ביום חמישי לפני כשבוע באזור תחנת הדלק 'פז' שברחוב גיסין מול מרכז חצי חינם.
ביתה הקטנה בת ה-12 הגיעה למקום יחד עם עוד שני בני נוער כשהם היו בדרכם לאימון לא הרחק מהמקום. למקום הגיעו באותם רגעים חבורת ילדים, ייתכן בגיל בית ספר יסודי עדיין ולדבריה של האם הם ביקשו מביתה לערוך שיחה במכשירה הסלולרי.
"הבת שלי סירבה כי היא שמעה שכך גונבים טלפונים", היא מספרת. "בתגובה הם הפילו את האופניים שלה, איימו עליה בשוקר חשמלי, ובעטו בה".
ומה קרה לאחר מכן?
"הבת הגדולה שלי הגיעה למקום לאחר זמן קצר ואותם ילדים החלו להציק גם לה. הנער והנערה שהיו עם הבנות שלי נבהלו וברחו בינתיים. רק התערבות של עוברת אורח הובילה את הבת הגדולה שלי להתקשר למשטרה ואז הילדים ברחו משם".
קראו גם:
איך את ידעת על המקרה?
"קיבלתי שיחה מהשוטר שהגיע ואמר שתקפו את הבנות והן בסדר. אמר שהן נבהלו והן בוכות ורוצות שיקחו אותן הביתה. השוטרים חשבו בהתחלה לפנות את הבת הגדולה לבית חולים כי לא יכלה להירגע".
מה עבר עלייך באותו רגע?
"זה מפחיד, אני שומעת את השוטר ושומעת את הבת שלי לא מפסיקה לבכות ברקע. נבהלתי נורא, חשבתי שהן היו מעורבות בתאונה והשוטר הרגיע אותי. גם עכשיו שאני מדברת על זה יש לי צמרמורת ודמעות. לא נרגענו כל המשפחה עד הלילה".
הגשתם תלונה במשטרה?
"לא פנינו בסוף למשטרה כי יש הרגשה שלא יקרה יותר מדי. אבל אחרי שהתייעצתי עם שוטר אנחנו כנראה בכל זאת נגיש תלונה בתקווה שיאתרו אותם לפי מצלמות האבטחה שאני מאמינה שנמצאות שם".
עד כמה הביטחון נפגע?
"מאוד. אנחנו לא מפסיקים לדבר על זה. יש לנו עוד בן קטן ואנחנו מבקשים בכל פעם שהם יוצאים תתקשרו שאתם מגיעים או אפילו מהדרך כדי לא ללכת לבד. אנחנו משתדלים להסיע אותם לכל מקום, ובעלי קנה לבנות גם גז מדמיע. פעם הם היו מסתובבים חופשי בשכונה ועכשיו הם בעצמם לא רוצים להסתובב יותר מדי, ובמיוחד כשמחשיך. כל הסיפורים שאנחנו שומעים לאחרונה עוד יותר מפחידים".
רק לפני מספר שבועות דיווחנו על אירוע חמור בו לא הרחק משם, בפארק הדרומי, הותקפו שישה נערים ונערות, תלמידי כיתה ח' בבית ספר בעיר על ידי מספר ילדים צעירים מהם כשבין היתר ספגו קללות ובעיטות ואף אויימו בסכין. לא ברור כרגע האם מדובר באותה חבורה מאיימת או בילדים אחרים.