תושבת האזור, שחתמה לאחרונה על הסכם ממון עם בעלה בטרם נישאה, מצאה את עצמה בימים אלה במלחמת התשה מולו. מתברר כי האיש עשה הכל כדי להמאיס את החיים על רעייתו במטרה לגרום לה להתגרש ממנו מבלי לקבל את מלוא זכויותיה הכספיות. לצערה הוא הצליח בכך, והיא בחרה לפרק את החבילה במהירות ולו רק כדי להחזיר את השפיות לחייה.
2 צפייה בגלריה
התעללות נפשית
התעללות נפשית
התעללות נפשית
(צילום המחשה: Shutterstock)
"אני חיה בגיהנום", סיפרה האישה לעו"ד זהר רון, שניסחה עבור השניים את הסכם הגירושין. "בעלי מתעלל בי נפשית. הוא לא מכה אותי אבל עושה דברים איומים כדי לפגוע בי ולהרע לי".
עו"ד רון, מה בדיוק קרה שם?
"האישה סיפרה לי על דברים בלתי נתפסים שקרו לה. למשל, כשהיא צבעה את שיערה בבית ורצתה לשטוף את הצבע מהראש בעלה כיבה את שיבר המים הראשי של הבית והיא נאלצה למלא קערה של תמי 4. בהמשך הוא העלים את השלטים של הרכב שלה, של הטלוויזיה ושל המזגן כדי שתסבול. לדבריה, כשהיא ניסתה לדבר איתו, הוא ענה לה בזמרה בסגנון 'עופי-עופי' ואמר לה בהמשך: 'את חיה בדירה שלי והפכת להיות דיירת לא רצויה, פשוט תסתלקי ונתגרש. את לא יכולה לכפות את עצמך עליי. אני לא אוהב אותך ולא מבין איך עשיתי טעות כזו נוראית והתחתנתי איתך. את אישה טיפשה. זה נגמר, תעופי".
איך הוא הצדיק את ההתנהגות שלו?
"הוא אמר לה שהוא רוצה את האושר שלו בחזרה וזה חייב להיות בלעדיה. הוא הטיח בה בנוסף: 'אני רוצה מישהי מסודרת כלכלית ולא מישהי שתהיה תלויה בי כמוך. חשבתי שתהיה נוחות ונקים משפחה ביחד אבל עכשיו אני מבין שאם זה יקרה אהיה האומלל באדם. אני רוצה את החופש שלי בחזרה, בעיקר את הבית שלי לעצמי ובלעדייך. החלטת להידבק אליי ולא ללכת בטוב, אז אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שתעזבי אותי ואת הבית שלי במהירות האפשרית".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
בין השניים קיים הפרש גילאים של כ־20 שנה, וכעת חשה האישה כי "בזבזה" את נעוריה. "עשיתי הכל כדי שלא נתגרש אבל אז גיליתי את פרצופו האמיתי ואת רוע הלב שלו", היא סיפרה לעו"ד רון. "כולם הזהירו אותי ממנו ואמרו לי: 'למה את צריכה מישהו שמבוגר ממך בכל כך הרבה שנים? את יפה וצעירה וכשהוא יזדקן ואת תאלצי לטפל בו 'תביני איזו טעות מרה עשית'".
כאמור, חתמו השניים על הסכם ממון לפני שנישאו. עם זאת, הבעל אמנם מוכן לפצות את האישה כספית אבל פחות ממה שהיא ציפתה לקבל. "אין מחיר לשקט הנפשי", הסבירה האישה לעו"ד רון את הצעד, "ובגלל זה אני מוכנה לצאת עם סכום סמלי שלא משקף את מה שמגיע לי. הוא גזל ממני את הרווקות, בגללו עזבתי את עיר הולדתי ואת סביבת משפחתי. עכשיו אחזור לגור במקום שאני אוהבת ליד אנשים שטובים אליי ולא ליד השטן שהתחתנתי איתו".