כחלק מהמחאה על פעילותו בממשלה: אלמונים הגיעו ביום שישי לפתח ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך בשכונת הדר גנים והניחו זר ומכתב תודה מ"הרשות הפלסטינית" שנעטפו בדגל פלסטין.
בסביבתו של אורבך מעריכים כי מי שהניח את הדברים היו תושבי גבעת עוז ציון שבבנימין אשר פונו בתחילת השבוע שעבר.
במכתב שהונח על פתח ביתו של חבר הכנסת מסיעת ימינה על ידי אדם חובש כיפה, נכתב בין היתר: "אנו מבקשים להודות לכם בשם הנשיא אבו מאזן והעם הפלסטיני כולו על הסיוע להקמת מדינת פלסטין. ההרס שבוצע השבוע בהתנחלות עוז ציון, נותן לנו את היכולת לייצר רצף בנייה ערבי בין מספר כפרים לרמאללה.
"מה שלא זכינו לעשות בעזרת העם הפלסטיני והאיחוד האירופי, זכינו לעשות בזכותכם. אללה יאריך ימי שלטונכם. מודים ומעריכים, הרשות הפלסטינית".
1 צפייה בגלריה
פרחים עם צבע הרשות הפלסטינית בביתו של ניר אורבך
פרחים עם צבע הרשות הפלסטינית בביתו של ניר אורבך
פרחים עם צבע הרשות הפלסטינית בביתו של ניר אורבך
(צילום: פרטי)
פעולת המחאה הזו הגיעה כאמור לאחר שביום שני שעבר הגיעו כוחות הביטחון לפנות את המאחז בו התגוררו שתי משפחות וגרעין של מספר צעירים.
קראו גם:
יו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך מסר בתגובה: "חוסר האחריות של חלק מהנהגת הימין כיום, גם מהאיחוד בלאומי וגם מהליכוד, על ידי יצירת והפצת קמפיין שיקרי מביא אנשים טובים לעשות מעשים קיצוניים גם למול נבחרי הציבור שעובדים למען ההתיישבות כיום ועובדים למענה למעלה מ-20 שנים. הנחת דגל פלסטין בפתח הבית שלי פוגעת במאבק של כולנו".