סיבוב פרסה: ביום העצמאות הקרוב הייתה צפויה להיערך בעיר הופעה של הזמר עומר אדם. אלא שעלות הבאתו לעיר שמוערכת בכ-300 אלף שקלים, עוררה תגובות רבות מצד תושבים ואמש הודיע ראש העירייה על ביטול הופעתו.
1 צפייה בגלריה
(עומר אדם. צילום יאיר שגיא)
כאמור, בעקבות דיווחים מהימים האחרונים לפיהם הזמר עומר אדם היה אמור לקחת חלק בחגיגות יום העצמאות בפתח תקוה תמורת כ-300 אלף שקלים, פרסם ראש העירייה פוסט הבהרה ברשת החברתית בו כתב כי "בנוגע להזמנת אומנים לחגיגות יום העצמאות המתוכננות בעיר אציין כי הזמר המדובר היה אמור להופיע לפני שנתיים ביום העצמאות ואז זה בוטל בגלל שהיו סגרים בעקבות מגיפת הקורונה. כאשר חשבו לחדש את האירועים של יום העצמאות השנה, וזאת כמובן אם יתאפשר לפי נתוני התחלואה, אז המשיכו בתכנון עם הזמר שסיכמו איתו לפני שנתיים ובפועל לא היה אירוע. בכל מקרה הנחתי לבחון את הנושא ונעדכן".
תושבים רבים שהגיבו לפוסט ביקשו מגרינברג לבטל את ההופעה ולהימנע מהוצאת סכומים גבוהים מכספי הציבור. "אסור לתת יד לסכומים האלו מתוך עיקרון! המחירים יצאו מפרופורציה", כתבה אחת התושבות ואחרת הוסיפה "שאני משלמת ארנונה גבוהה ביותר אני מרגישה שיש לי זכות לבקש זמרים שאינם גובים סכומים דמיוניים". תושבת נוספת הביעה את מחאתה נגד הופעתו של הזמר גם לאור הסערה שיצר שירו החדש 'קאקדילה' וכתבה "לא הגיוני לשלם לזמר מכספי המיסים של כלל התושבים לאחר שהעליב מגזר שלם".
קראו גם:
בעקבות התגובות הרבות, החליטה העירייה לבטל את הופעתו של הזמר הפופולרי ואמש (מוצאי שבת) הודיע גרינברג כי "בהמשך לדיון בכל הקשור לחגיגות יום העצמאות הקרוב ולאור העובדה שאין ודאות לגבי היקפיי החגיגות לאור הגלים האחרונים והצפויים של הקורונה, הנחתי להביא תוכנית אומנותית חדשה שתתחשב בכל הפרמטרים הצפויים ועל כן מה שהיה מתוכנן עד כה יבוטל ונפרסם בהמשך את מתכונת החגיגות שיהיו המוצלחות ביותר בארץ כפי שאנו יודעים תמיד לעשות בעיר הנפלאה שלנו לרווחת התושבים היקרים שלנו".