כתב אישום הוגש אתמול (שני) לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד צעיר כבן 20 בחשד כי הטריד קטינה (17) שעבדה בקניון הגדול, מספר ימים לאחר שנפרדה ממנו. בין היתר נחשד כי עקב אחריה בזמן עבודתה בחנות, כלא אותה במחסן וניסה לחבק ולנשק אותה שלא בהסכמתה.
1 צפייה בגלריה
הקניון הגדול בפתח תקוה. לא היה מרוצה משירות התיקונים
הקניון הגדול בפתח תקוה. לא היה מרוצה משירות התיקונים
הקניון הגדול בפתח תקוה. לא היה מרוצה משירות התיקונים
(צילום המחשה: מתן דויטש. למצולמים אין קשר לכתבה)
על פי כתב האישום, במהלך חודש מרץ האחרון הגיע הנאשם לחנות שבקניון על מנת לשוחח עם הקטינה לאחר שנפרדה ממנו ימים ספורים קודם לכן.
הצעיר התיישב מחוץ לחנות וצפה בחברתו לשעבר במהלך עבודתה, כשבשלב כלשהו הוא נכנס ואמר לה כי הוא אוהב אותה וכי הוא ישתנה. מנהל הסניף שנכח במקום, הוציא את הצעיר וביקש ממנו שלא יכנס לחנות. בתגובה, יצא הצעיר והתיישב מחוץ לסניף תוך שהוא צופה בקטינה.
בהמשך, כך לפי כתב האישום, הלכה הקטינה למחסן הסניף שבקומה התחתונה ולאחר שנכנסה אליו, נכנס הצעיר אחריה, סגר את הדלת ומנע ממנה לצאת. מיד לאחר מכן ניסה לחבק ולנשק אותה ללא הסכמתה.
בתגובה התקשרה הקטינה לעובדת סוציאלית ביחידה לקידום נוער, כשהיא ממררת בבכי וביקשה ממנה להגיע. אלא שאז לקח הצעיר את הטלפון מידיה, ניתק את השיחה והניח את הטלפון על גבי מקרר המחסן. מה שהוא לא ידע זה שהעובדת הסוציאלית הזמינה את המשטרה בינתיים.
קראו גם:
בהמשך, נטל החשוד חפץ חד והחל לחתוך את עצמו תוך שהוא אומר לקטינה כי הוא רוצה למות. מיד לאחר מכן הוא יצא מהמחסן והקטינה נעלה את עצמה כדי למנוע את כניסתו בשנית.
בעקבות השתלשלות האירועים, אסר בית המשפט על הצעיר להיכנס לקניון או ליצור קשר עם הקטינה, אלא שלמרות זאת הוא הגיע פעמיים למקום, כאשר באחת הפעמים אף עבר בסמוך לחנות בו עבדה הקטינה.
כעת הוא מואשם בפגיעה בפרטיות, כליאת שוא, תקיפה והפרת הוראה חוקית.