לצד חקירת התנהלותו בתקופת הבחירות, שוב נקשר שמו של ראש העירייה עם בתי המשפט. ב-12 לחודש יתקיים בבית המשפט המחוזי מרכז דיון בעניין אזכור שמו של גרינברג בפרסומים עירוניים, שלטענת חבר מועצת העיר גנאדי בורשבסקי, עדיין נמשך על אף החלטת ועדת הבחירות מחודש דצמבר האחרון. בנוסף, תיבחן בדיון בקשתו של בורשבסקי לקנוס את גרינברג והעירייה בשל אותם פרסומים.
2 צפייה בגלריה
מימין: גרינברג ובורשבסקי
מימין: גרינברג ובורשבסקי
מימין: גרינברג ובורשבסקי
(צילום: ריאן, פרטי)
כזכור, בחודש דצמבר האחרון, ובעקבות עתירה שהגישו חברי האופוזיציה בעירייה, פסקה שופטת ועדת הבחירות האזורית רמלה-לוד, חנה קיציס, כי שמו של רמי גרינברג יוסר מכל הפרסומים האינפורמטיביים של העירייה, וכן לא יחולקו יותר מתנות הנושאות את שמו, כשבנוסף נקבע כי את המספר הנייד של גרינברג יש לפרסם במסגרת יתר מספרי הטלפון של בעלי תפקידים בעירייה. עוד פסקה השופטת, כי גרינברג ישלם 7,000 שקלים שלא מקופת העירייה.
אלא שבימים אלו טוען בורשבסקי, באמצעות עורך דינו עומרי שגב, בפני השופטת קיציס כי למרות החלטתה עשו העירייה וגרינברג "דין לעצמם ולא פעלו כלל כפי שמצופה מאדם שומר חוק לקיים צווים שיפוטיים".
עוד ציין עורך הדין שגב כי "לא זו בלבד שהמשיבים (העירייה ורמי גרינברג) האמורים פעלו כדי לתקן את שנאסר עליהם לפני חודשים רבים, בד בבד אותם גורמים ממש ממשיכים לכלול את שמו של מר גרינברג על גבי פרסומים עירוניים. זאת, שעה שהעתירה זו תלויה ועומדת ואף בשעה שמר גרינברג נמצא היה במעצר בגין חשד לעבירות מתחום טוהר המידות.
"...יודגש, הפרסומים שנעשו אחרי צו המניעה שניתן במסגרת פסק הדין מיום 28.12.21 לא היו ספורים או מקריים. במהלך התקופה שלאחר מתן פסק הדין נאספה מסה קריטית של פרסומים המפרים את הדין שעל רובן כלל אין מחלוקת".

2 צפייה בגלריה
פרסום עם שמו של רמי גרינברג
פרסום עם שמו של רמי גרינברג
פרסום עם שמו של רמי גרינברג
(צילום: באדיבות גנאדי בורשבסקי)

כעת מבקש בורשבסקי מבית המשפט להשית קנס משמעותי על גרינברג במסגרתו ישוקללו היקף ההפרות ושווים הכספי לו היו משולמים מכיסו הפרטי, לתת צו המורה לכל המשיבים להסיר בתוך שבוע מרגע ההחלטה כל פרסום אסור וכן להורות לראש העירייה לשאת בהוצאות העתירה ושכר טרחת עורכי הדין. הדיון בעניין יתקיים כאמור ב-12 לחודש בבית המשפט המחוזי מרכז.

קראו גם:

מלשכת ראש העירייה נמסר: "השופטת בהחלטתה האחרונה מה-24.8, דחתה את מרבית התלונות של חבר האופוזיציה וביקשה לקיים דיון נפרד בשני נושאים פרטניים. בתוך כך, ניתן להבין כי העירייה פועלת בהתאם להחלטת ועדת הבחירות אשר דחתה חלק מהתלונות אשר הובאו בעניין זה לפתחה עוד בתחילת ההליך. על כן מדובר בעוד אקט קנטרני של חבר אופוזיציה שכל מטרתו ליצור כותרת ולהכפיש. ראש העיר עסוק בעשייה למען התושב וכך יהיה תמיד".