ונדליזם בקאנטרי פתח תקוה (בריכת עמישב): אלמוני ריסס בלילה שבין רביעי לחמישי גרפיטי על חומת המתחם, בו קרא "לא לבחור בגרינברג עד שיסגור את הבריכה המעורבת והחנויות בשבת".
2 צפייה בגלריה
הגרפיטי על חומת קאנטרי פתח תקוה בריכת עמישב
הגרפיטי על חומת קאנטרי פתח תקוה בריכת עמישב
הגרפיטי על חומת קאנטרי פתח תקוה בריכת עמישב
(צילום: יוסי ויצמן)
לפני מספר שנים, עם השלמת השיפוץ במקום ובניית בריכה מקורה חדשה, הפך הקאנטרי לסלע מחלוקת בין דתיים לחילונים בשכונות הצמודות הדר גנים ועמישב. הציבור החרדי מצד אחד והחילוני מהצד השני התקשו להגיע להבנות מבחינת אופן הפעלת המקום בשבת וכן מבחינת השמירה על הצניעות במתחם הסמוך לבתי מגורים.
כידוע מדובר באזור שרובו המוחלט מאוכלס על ידי דתיים לאומיים וחרדים וזו אינה הפעם הראשונה בה מרוססים בו כתובות בענייני דת. במהלך שנת 2019 רוססו סמוך לבריכה גם כן, כתובות שונות דוגמת "שומרי מצוות לא מגלים ירך", ו-"דתיות לא מגלות ברך". לפני מספר שנים, עם העבודות להקמת הבריכה המקורה במתחם התפתחה סערה בחודש שעבר רוססו כתובות נגד הציונות בתחנה בכניסה לשכונה לצד מדבקה עליה נכתב "כל יהודי מתפלל בכל יום לכליון הציונים".

2 צפייה בגלריה
(בריכת עמישב פתח תקוה. צילום ארכיון: עיריית פתח תקוה)

קראו גם:

אף כי לא ברור היכן מתגוררים מבצעי המעשים האלו, יש לציין כי רבים מתושבי השכונה מתנערים מהאמירות האלו וסולדים מהם. "מעבר לעובדה שמדובר בפגיעה במרחב הציבורי ובנראות של השכונה, האמירות האלה מקוממות", זעם אחד התושבים. "יש כאן חרדים, דתיים לאומים, מסורתיים וחילונים ואנחנו מסתדרים נהדר אחד עם השני. מכעיס מאוד שכל כמה זמן קם מישהו ומנסה להדליק את השטח".
"ונדליזם והשחתת רכוש, העיקר שזה בסדר...", כתבה בציניות אחת התושבות ברשת החברתית והוסיפה "ברור שהם לא מייצגים את הקהילה החרדית בשכונה ומדובר בנוער שוליים".
מלשכת ראש העירייה נמסר: "ראש העיר פועל למען כלל האוכלוסיות בעיר באופן שוויוני וכדי שכל אחד ואחת מתושבי העיר יוכלו לממש את אורחות חייהם בצורה מיטבית מבלי לפגוע באחר. הסטטוס קוו הקיים בעיר ישמר ואף פוליטיקאי או "פעיל ציבור" שמנסה לעורר פרובוקציות - לא יערער זאת".