תושבת פתח תקוה אשר פסעה לכיוון חנות נוחות באחת מתחנות הדלק בעיר מעדה ונחבלה בברכיה ובכתפה. בעקבות תביעה שהגישה לחברת הביטוח שמבטחת את התחנה, סוכם לאחרונה כי תפוצה ב-35 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
נפלה ונפגעה
נפלה ונפגעה
נפלה ונפגעה
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
המקרה המדובר אירע במהלך חודש אפריל 2019. תושבת העיר פסעה עם עגלת תינוק לכיוון חנות הנוחות שבתחנת הדלק כשלפתע רגלה נתקעה במסילה שהייתה שבורה בחלקה וכיסתה תעלה במקום. כתוצאה מכך, היא נפלה ונפגעה בברכיה ובכתפה השמאלית.
בעקבות התאונה, היא נותרה סובלת מכאבים ומגבלות באזורי הפגיעה, בעיקר במאמץ ובקור, כמו גם מצלקות בברכיה. בנוסף, על פי פנייתה של עורכת דינה, לילך יחזקאל אל חברת הביטוח, נטען כי כושר עבודתה נפגע ומצבה בשוק העבודה הורע.
בפנייה אל חברת הביטוח נטען בנוסף כי בחברה שמפעילה את התחנה "לא דאגו לאזור התחנה ובכללה לתעלות ו/או למסילות הנמצאות בשטחה לבטוחה וללא מכשולים, לרבות מכשולים מן הסוג שהביא לקרות התאונה ובכך הפכה אותה למסוכנת ומועדת למכשול".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין לילך יחזקאל
עורכת הדין לילך יחזקאל
עורכת הדין לילך יחזקאל
(צילום: טל שגן)
עורכת הדין לילך יחזקאל מסרה בעקבות הסיכום בין הצדדים "בעלי תחנת הדלק היו יכולים וצריכים לצפות כי מי מבאי תחנת הדלק ובפרט באי חנות הנוחות שבתחומה, ייתקלו במפגע וייפלו. מדובר באזור המשמש את ציבור באי התחנה ועל כן מוטלת על בעלי תחנת הדלק האחריות לאחזקתו ולתקינותו. במקרה זה, בעלי תחנת הדלק התרשלו בכך שלא נקטו אמצעי זהירות סבירים על מנת למנוע את התאונה, על אף שהיה ניתן למנוע אותה.
"לאחר מו"מ, הגענו לפשרה מוסכמת על כל הצדדים מחוץ לכותלי בית המשפט והתובעת קיבלה פיצוי בגין הפציעה ועבור כאב וסבל. כולי תקווה כי לאור המקרה המצער, אותן חברות שמפעילות תחנות דלק ישימו יותר דגש על נושא הבטיחות בשטחן".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה