לאחר 7 שנים: נערה מפתח תקוה תפוצה בסכום של 25 אלף שקלים על ידי העירייה ומשרד החינוך, זאת לאחר שנחתכה ממסמר במהלך שיעור בבית הספר בעיר בו למדה כשהייתה בת 9.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה: Pixabay)
בחודש יוני 2013 במהלך אחד השיעורים שהתקיים בבית הספר בו למדה אז הילדה, הורתה המורה לתלמידים לבצע מספר מטלות ולאחר מכן יצאה מהכיתה. לצורך ביצוע המטלה, קמה הקטינה ממקומה והלכה לכיוון הלוח של הכיתה, ובעודה עוברת במעבר בסמוך לקיר לבין השולחנות, נחתכה ברגלה הימנית ממסמר בולט שבדיעבד התברר כי היה אמור לשמש כתומך למגן קיר שהוצב לכל אורכו.
קראו גם:
הילדה סבלה מחתך באורך 2.5 ס"מ בירך ימין ונזקקה לתפרים שבוצעו בהרדמה מקומית. כתוצאה מהפציעה סובלת הקטינה מצלקת קלואידית בולטת ברגלה הימנית. בתביעה אותה הגישו הורי הקטינה באמצעות עורך הדין ארז כהן נטען כי עיריית פתח תקוה ומשרד החינוך לא נהגו בזהירות סיברה מבחינה בטיחותית וכן כי כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובעת וייגרמו לה במשך כל ימי חייה כאב וסבל משמעותיים ביותר, פגיעה בהנאתה מהחיים ובאיכות חייה, וכן תידרש להוצאות כספיות על רכישת משחות ועוד.
במסגרת התביעה שהתנהלה בבית משפט השלום בפתח תקוה הגיעו לאחרונה הצדדים להסכמה לפיה תפוצה הקטינה בסכום של 25 אלף שקלים כאשר העירייה ומשרד החינוך ישלמו סכום זהה.
בעקבות הסיכום אמר עורך הדין ארז כהן "משרד החינוך ועיריית פתח תקווה לא היו מוכנות לפצות את הקטינה בגין הנזק שנגרם לה בשטח בית הספר. יחד עם זאת, לאחר שהוגשה תביעה לבית המשפט והתקיים דיון ענייני בו נקט בית המשפט עמדה ברורה לפיה משרד החינוך ועיריית פתח תקווה אחראיות ברלשנותן לפציעתה של הקטינה, הוא הורה לצדדים לסיים את ההליך בפשרה. לאחר מכן ניהלנו מו״מ והגענו לפשרה הולמת אשר משקפת את הנזק שנגרם לקטינה".
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "בשנתיים האחרונות עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים תוך הפניית תקציבי עתק לפיתוח ושדרוג מוסדות החינוך בעיר. מדובר במקרה שנטען כי ארע בשנת 2013, ובו מעורבת קטינה. על כן, קיים חיסיון ומפאת החיסיון החל על הקטינה לא נוכל להיכנס לפרטי המקרה. על כל פנים, המקרה נבדק וקיבל את מלוא התייחסות העירייה, התיק התנהל בבית המשפט והצדדים הגיעו להבנות מבלי להודות באחריות כלשהי ולצורכי פשרה בלבד.
התיק הסתיים בהבנות תוך תשלום פיצוי נמוך שהתחלק בין העירייה ומשרד החינוך. בשולי הדברים נבהיר כי הצורך בפרסום עצמי ופעולות יח"צ ברור לנו, אך במקביל לא ברורה טענת עו"ד של התובעת, שכן, הדברים התנהלו בהליך מוסדר בבית המשפט".
לכל העדכונים – חדשות פתח תקוה