כדי לקיים שגרת חיים בצד הקורונה, הוכרז בישראל על פיילוט "מגן בחינוך" בהובלת משרד הביטחון, משרד החינוך, משרד הבריאות וארגוני המורים.
1 צפייה בגלריה
בדיקת קורונה בית ספר יצחק נבון פתח תקוה
בדיקת קורונה בית ספר יצחק נבון פתח תקוה
בדיקת קורונה בית ספר יצחק נבון פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
עיקר הפיילוט הוא ביצוע בדיקות קורונה בבית הספר פעם בשבוע לכל התלמידים והתלמידות וכן לצוות החינוכי, והוא יאפשר פתיחה של ביה"ס גם בעת תחלואה גבוהה.
היום בבוקר (חמישי) החל מבצע מגן בחינוך בביה"ס היסודי יצחק נבון בפתח תקוה בניהולה של רחל צדיק אדרי, ובעידוד ראש העיר רמי גרינברג אשר מקדם את הפיילוט יבדקו כל התלמידים שהוריהם הביעו הסכמה.
מנהלת ביה"ס מעדכנת כי כ- 50% מההורים הביעו הסכמה והיום בבוקר החל מבצע הבדיקות בבוקר, באופן תקין, זמין ופשוט.
הילדים והילדות שיתפו פעולה וביה"ס יצליח לאתר איתור מוקדם ומהיר של חולים, יקטע את שרשרת ההדבקה ויצליח לשמור על שגרת לימודים תקינה.
קראו גם:
ראש העירייה, רמי גרינברג: "מגן חינוך שבמסגרתו יתקיימו בדיקות באופן תדיר וקבוע בביה"ס יאפשרו לנו לאתר במהירות חולים ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקות ולמנוע סגירת כיתות וסגירת בתי ספר. הבדיקה מהירה ופשוטה, מתקיימת בשטח ביה"ס ומאפשרת לביה"ס להמשיך בשגרת החיים ובשגרת הלמידה.
"בימים אלה של חוסר וודאות חשוב שהתלמידות והתלמידים ילמדו במרחב בטוח ונקי מקורונה עד כמה שאפשר ואם משרדי החינוך, הביטחון והבריאות מקדמים את הפיילוט חשוב גם לנו לקחת בו חלק ולהצטרף".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף: "אני מברך את הורי ביה"ס יצחק נבון התלמידים והצוות על הצטרפותם לפיילוט מגן חינוך ומאמין כי על כולנו לקיים בדיקות באופן שוטף וקבוע על מנת לאפשר שגרת למידה ושגרת חיים".