כתב אישום הוגש בימים האחרונים נגד צעירה מלוד (19) שהתפרעה בבית החולים בילינסון מתוך קנאה, לאחר שראתה רופאה בודקת את בן זוגה באזורים אינטימיים. בין היתר בעטה בחפצים וריססה גז פלפל על מאבטחים תוך שהיא מאיימת עליהם "אני אעשה לכם כמו בחמאס".
2 צפייה בגלריה
בני זוג בגידה רומן - תמונת פייסבוק
בני זוג בגידה רומן - תמונת פייסבוק
בת הזוג לא אהבה את הטיפול בבילינסון
(צילום המחשה: shutterstock)

לפי כתב האישום, הצעירה הגיעה עם בן זוגה לבית החולים בחודש נובמבר האחרון בשעת צהריים לצורך בדיקה רפואית. כשראתה את הרופאה בודקת את בן זוגה באזורים אינטימיים בגופו, היא החלה להתפרע ולמקום הוזעקו מאבטחים, שביקשו ממנה לעזוב את החדר. אלא שהצעירה סירבה, בעטה בשולחן הרופאה ובמיטת הטיפולים ובשל כך הוציאו אותה המאבטחים אל מחוץ לשטח בית החולים.
בכתב האישום נטען כי גם בשלב זה הנאשמת לא נרגעה ושלפה מכיסה גז מדמיע, אותו כיוונה לעבר המאבטחים תוך שהיא מאיימת עליהם: "אתם תראו מה זה, אני אעשה לכם כמו בחמאס... שחמאס יז... את אמא שלכם".
לאחר שלמקום הגיע מנהל המשמרת שניסה להרגיע אותה, החלה הצעירה לרסס את הגז לכיוונו ופגעה גם ביתר המאבטחים. למקום הוזעק שוטר שיחד עם המאבטחים האחרים, הצליח לאזוק ולעצור אותה.

2 צפייה בגלריה
בית החולים בילינסון המרכז הרפואי רבין - תמונת פייסבוק
בית החולים בילינסון המרכז הרפואי רבין - תמונת פייסבוק
בית החולים בילינסון
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

כתוצאה מהתפרעות האישה, אחת המאבטחות חשה תחושת צריבה וגירוי בעיניה עד כדי כך שלא יכלה לפתוח אותן והיא הופנתה לקבלת טיפול בבית החולים, שם נזקקה לשטיפה עיניים כולל היפוך עפעף.
כעת מואשמת הצעירה בבית המשפט בשתי עבירות של איומים ותקיפת עובד ציבור.