בעקבות אי הכנסתו של פעיל הציבור ירון קדושים למפגש תושבים, מספר חברי מועצה מהאופוזיציה, ביניהם ראשי העירייה לשעבר אורי אהד ואיציק ברוורמן, יחרימו את ישיבת המועצה הקרובה שתיערך ביום ראשון. זאת במחאה על "בריונות וסתימת פיות" לטענתם מצד ראש העירייה המכהן, רמי גרינברג. בעירייה מצדם טוענים כי חברי האופוזיציה ממילא לא נכחו גם בישיבה הקודמת.
2 צפייה בגלריה
(ירון קדושים. צילום: ריאן)
קראו גם:
כזכור, במפגש תושבים שהתקיים ביום ראשון במתנ"ס שערים בנושא כביש 40 החדש, חסמו ראש העירייה ועוזריו את כניסתו של פעיל הציבור ירון קדושים שמוביל את המאבק נגד הקמת הכביש במתכונתו הנוכחית. בלשכת ראש העיר טענו מצדם, כי מטרת הכינוס הייתה לשתף את הציבור במהלכי העירייה נגד התכניות וכי קדושים הגיע על מנת לעורר פרובוקציה.
בעקבות האירוע, פנו אתמול (שלישי) חמישה חברי אופוזיציה, ובהם: אורי אהד, איציק ברוורמן, איציק ישראל, ענת זנזורי ותמי ז'יטלני אל שאר חברי המועצה בקריאה "לא לעמוד מנגד ולהפסיק לחשוש...זו חובתנו וחובתכם, אחריותנו ואחריותכם, כי אתמול היה זה מר קדושים מחרתיים תושבים אחרים וחברי מועצה".
כמו כן ציינו כאמור כי "בעקבות הבריונות וסתימת הפיות שנוקט גרינברג כלפי תושבי העיר המנסים להביע עמדה מנוגדת לדעתו, יחרימו חברי המועצה את ישיבת המועצה הקרובה שנועדה להתכנס ביום ראשון הקרוב ולא ישתתפו בה".
2 צפייה בגלריה
("נימוק גנרי". אורי אהד | צילום: גיל לרנר)
יו"ר האופוזיציה, אורי אהד, הוסיף: "הנימוק הגנרי לכל מקרה בו מונע גרינברג השמעת דעה מנוגדת ולא משנה האם מדובר במפגש תושבים, בישיבת מועצה או ועדה עירונית הוא: 'מדובר בפרובוקציה'. אין זה משנה כי התירוץ נשלף עוד טרם הבעת הדעה".
מלשכת ראש העיר נמסר: "בישיבת המועצה שהתקיימה לפני חודש לא השתתפו חברי האופוזציה ואז מה היה התרוץ שלהם? לא היה. פשוט סתם לא באו. בישיבה הקרובה הם כבר מודיעים שלא יגיעו ומחפשים תרוץ. זה מראה שלא מעניין אותם לעבוד למען הציבור והם מעדיפים את הדרך הקלה יותר של לעסוק בהשמצות נבובות.
"הציבור רואה בשטח, בכל שכונה ובכל נושא את העשייה האדירה וחסרת התקדים של העירייה והעומד בראשה והיה ראוי שחברי האופזציה יצטרפו לעשייה למען התושבים ולא יעסקו ברכילות".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה