מחר צפוי להתקיים בפארק הגדול על שם יצחק אוחיון ז"ל אירוע הרמת כוסית לקראת השנה החדשה, במהלכו יופיע הזמר ליאור נרקיס.
למרות שהאירוע מתקיים על פי התו הירוק ובהתאם להגבלות הקורונה, ישנם תושבים רבים שמבקרים את קיום האירוע לאור העלייה במספר המאומתים.
1 צפייה בגלריה
הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון פתח תקוה
הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון פתח תקוה
הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון פתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)
נכון להיום (שלישי), פתח תקוה נחשבת לעיר כתומה עם 2,291 מאומתים אך צבעה בתקנות החינוך נותר אדום.
בצל הנתונים הללו כאמור, תקיים מחר בערב העירייה טקס הרמת כוסית לציבור הרחב בפארק הגדול במהלכו יופיע הזמר ליאור נרקיס.
האירוע צפוי להתקיים בהתאם להגבלות הקורונה ולפי התו הירוק כשכניסה תותר לתושבים מעל גיל 18 שהינם מחוסנים, מחלימים או בעלי בדיקה שלילית, אך למרות זאת ישנם בעיר לא מעט מתנגדים לקיומו בשל העלייה המתמדת במספר המאומתים הן ברמה העירונית והן ברמה הארצית.
"איפה האחריות של גרינברג?", תוהה אחד התושבים. "התחלואה בעיר משתוללת. אנשים נפטרים או סובלים מייסורים קשים וראש העירייה נוהג כאילו כלום. בעבר הוא נאבק בקורונה, למה? בגלל שראש הממשלה היה ביבי? פתאום אין קורונה? לא מזמן התקיים פסטיבל בירה עם 5,000 אנשים ובעיר מתקיימות שורה של הרמות כוסית שגם עליהן היה אפשר לוותר בימים האלו. מדובר בטקס ענק עם מופע של זמר שעלול להפוך לערב הדבקה המוני".
קראו גם:
תושב אחר אמר: "הקורונה ממשיכה להתפשט בקצב מהיר ונכון לעכשיו עדיין אין חיסונים מתחת לגיל 40 כך שעבור רבים השפעת החיסונים הקודמים כבר לא משמעותית כמו בעבר. הפארק יהיה מלא וקשה לי להאמין שכולם ישמרו שם על ההנחיות. בסופו של דבר זה עלול לפגוע גם באנשים המבוגרים שנשארים בבית וייפגשו עם אותם חבר'ה לאחר מכן. אני קורא לעירייה לחשוב פעמיים לפני קיום הטקס".
גם ברשתות החברתיות הרוחות סוערות בעקבות האירוע כשתושבים מגיבים לכאן ולכאן. "עם כל הכבוד יותר חשוב לי שלילדים שלי יהיו מסגרות חינוך מאשר פסטיבל בירה או ליאור נרקיס. זו ממש הפקרות", כתבה תושבת ואחרת ציינה "האם חגיגה עם ליאור נרקיס הכרחית בתקופה זו? זו התקהלות בשביל מה?".
מנגד, ישנם כאלו שתומכים בקיום האירוע "עושים אירועים לא טוב, לא עושים אירועים גם לא טוב. מי שרוצה שילך, ומי שלא, שיישאר לנשום בבית", כתבה אחת התושבות ואחרת ציינה "אחלה ראש עירייה יש בפתח תקוה.. צריכים ללמוד ממנו".
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "כפי שצוין, האירוע מתקיים בהתאם להגבלות ולהנחיות משרד הבריאות.
כמו כן, האירוע מתקיים בשטח פתוח עם הגבלת משתתפים, הכניסה בהצגת תו ירוק וכמובן חלה חובת עטית מסכה לאורך כל האירוע. לאחר השנה וחצי המאתגרות שעברו על תושבי פ"ת והמדינה כולה, מצאנו לנכון להרים כוסית לרגל השנה החדשה, לברך בבריאות איתנה ובשנה טובה ולקיים אירוע משמח לתושבים לקראת סיום הקיץ והחגים הקרבים".