אבל כבד באורנית: גבריאל ברדה, בן ה-65, ואביה של העיתונאית ומגישת הטלויזיה נסלי ברדה, נהרג הלילה בתאונה המחרידה בכביש 5. הלווייתו תיערך מחר (שישי) בבית העלמין ירקון.
2 צפייה בגלריה
גבריאל ברדה ז"ל
גבריאל ברדה ז"ל
גבריאל ברדה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
כזכור, אמש (רביעי) בשעה 22:14 התקבל דיווח במוקדי החירום על תאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב בכביש 5 ממחסום חוצה שומרון לכיוון מחלף שער שומרון, לא הרחק מראש העין. שני פצועים ללא סימני חיים נמצאו לכודים ברכבים. מותם נקבע במקום, אחד מהם כאמור הוא גבריאל, אביה של העיתונאית ומגישת החדשות והטלויזיה, נסלי ברדה.
מבדיקה ראשונית שערכה המשטרה עולה כי אחד מכלי הרכב נגנב זמן קצר קודם לכן, במהלך נהיגה פרועה בכביש 5. למרות שאף אחד לא רדף אחריו, פגע גנב הרכב ברכב באזור מחלף אורנית. מיד לאחר מכן, גנב הרכב הסתובב, והחל לנסוע נגד כיוון התנועה לכיוון מערב, במהלך הנסיעה פגע גנב הרכב חזיתית ברכב שבא מולו, וכתוצאה מהתאונה נהרגו שני נהגי כלי הרכב. נהג הרכב השני הוא ככל הנראה גנב הרכב.
קראו גם:
בהודעה שהוציאה מועצת אורנית בשם המשפחה נמסר כי הלווייתו של גבריאל תיערך מחר (שישי) בבית העלמין ירקון, והיא תהיה סגורה לתקשורת, ללא נוכחות מצלמות וצוותי צילום.
2 צפייה בגלריה
נסלי ברדה
נסלי ברדה
נסלי ברדה
(צילום: דנה קופל)
רני רהב ספד לגבריאל ז"ל וכתב ברשת החברתית: "הילה ואני מבקשים להשתתף בצערה העמוק של העיתונאית נסלי ברדה, במות אביה בתאונה קטלית ואיומה. אסון נוראי. מי ייתן ולא תדעו צער לעולם".