האם הסופר-מרקט שנפתח רק לפני חודשים ספורים ברחוב המכבים בפתח תקוה, ובו מוצרים שנמסרים לנזקקים ללא עלות, נמצא בסכנת סגירה? שני שרביט-שוקרון, שמפעילה את המקום עם בעלה, טוענת כי בעלי הנכס צפויים להעלות את דמי השכירות באופן משמעותי, דבר שעלול לסכן את המשך פעילותו.
כזכור, בחודש מאי האחרון פתחו שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר סופר-מרקט ברחוב המכבים שכל המוצרים בו נמסרים ללא עלות, כשבין היתר ניתן למצוא שם מוצרי מזון יבשים, חומרי ניקוי, פירות, ירקות ועוד. את המפעל התחילו בני הזוג בחדר קטן בביתם שבראש העין לפני למעלה משנה כשכבר אז השאיפה שלהם הייתה לגדול ולסייע לכמה שיותר אנשים.
2 צפייה בגלריה
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
(צילום: באדיבות שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר )
קראו גם:
אלא שלדבריה של שני בעוד שלושה חודשים החוזה שבינם לבין בעלי הנכס צפוי להסתיים, ולאחר מכן יתבקשו לשלם כ-7,000 שקלים דמי שכירות, מעל 2,000 שקלים יותר ממה שמשלמים היום עבור השימוש במקום. "מדובר בסכום מאוד גבוה שצריך ללכת לילדים רעבים ולא על שכירות", אומרת שני בכאב. "הפחד הכי גדול שלי הוא שהמקום ייסגר. יש לי ילדה בת תשעה חודשים ומפעל החסד הזה הוא כמו הילד השני שלי ואני לא מוכנה לוותר על זה".
מאיזו סיבה מעלים לכם את השכירות בסכום כזה?
"אין לזה סיבה. מדובר באנשים פרטיים, זה הנכס שלהם והם יכולים לדרוש כמה שירצו, לי זה לא מתאים. זה סופר שהוקם מתרומות ובתוספת שהם מבקשים אני יכולה לעזור לעוד 10 משפחות ולמלא להם את המקרר".
2 צפייה בגלריה
כל המוצרים בחינם
כל המוצרים בחינם
כל המוצרים בחינם
(צילום: באדיבות שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר )
איך הציבור יכול לעזור לכם?
"אני פונה למי שיכול לעזור לי למצוא מקום גדול, בסביבות 120 מטר ויותר, עם אפשרות להכנסת סחורה, מקום ממוזג שיכול להכיל כמות של אנשים שיבואו ויקחו מצרכים בחינם. זה מקום של ברכה, ואני מבקשת רק שיתנו לי אפשרות להקים את המקום מחדש ולא משנה לי היכן באזור המרכז. בבקשה אל תתנו לי לסגור את מפעל החסד הזה. הנתינה והעזרה לנזקקים זה מה שנותן לי לחיות וממלא לי את הלב".
רוצים לתרום או לסייע? לחצו כאן או שלחו בווטסאפ ל- 0524219552.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה