מאות תושבים, כולל עובדי עירייה, הגיעו ביום רביעי בערב סמוך לבניין העירייה וקיימו מפגן תמיכה בראש העיר, רמי גרינברג, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, וצפוי להשתחרר מחר למעצר בית.
1 צפייה בגלריה
המפגינים בכניסה לעירייה
המפגינים בכניסה לעירייה
המפגינים בכניסה לעירייה
(צילום פרטי)
היוזמה הנוכחית, שמצטרפת ליוזמות נוספות לתמיכה בגרינברג, נולדה על ידי תושבי העיר, צביקה שטרן וגילי מיילי. במהלך ההפגנה סיפרו תושבים, כל אחד מזווית ראייתו, על התחושות בימים האחרונים ועל הציפייה לחזרתו של גרינברג לניהול העיר במהרה. בימים האחרונים הופצה עצומה לתמיכה בראש העירייה, כולל מבצע לתליית שלטי תמיכה על מרפסות הבתים.

מפגן התמיכה בגרינברג
(פרטי)

מיילי ושטרן מסרו בין היתר: "אנחנו מודים לכל התושבים הרבים שהגיעו לעצרת התמיכה. רמי חי את העיר ופועל למענה ולמען התושבים 24/7. מטרת העצרת היא להוקיר תודה והערכה לאיש שמקדיש את כולו למען התושבים. אנחנו מבקשים לתמוך בראש העירייה בתקופה זו ומייחלים לשובו במהרה לפעילותו".
מי שנכחה במקום הייתה סגניתו של גרינברג, אורנה דוידאי, שהודיע לאחרונה כי תתמודד על תפקיד ראש העירייה.
קראו גם >>>
"באתי להביע תמיכה אישית ברמי גרינברג החבר, השותף והאיש שאני מעריכה ומכבדת", היא כתבה בפוסט שפרסמה. "צריכים לכבד ולאפשר לרשויות האכיפה לבצע את תפקידם. אני מאמינה בחפותו וביושרו של ראש העירייה עד שלא יוכח אחרת. זה הזמן לחבק, לאהוב, לתת תמיכה ולהיות בשביל האחר. שנזכה כולנו באהבת חינם".