בעקבות מעצרו של ראש העירייה: תושבים בפתח תקוה יצאו בימים האחרונים בקמפיינים שונים המביעים תמיכה ברמי גרינברג. בין התושבים שמביעים את תמיכתם ניתן למצוא את אושיית הבידור ודייר בבית האח הגדול לשעבר, גילי מיילי, שהחל בקמפיין לתליית שלטים במרפסות הבתים. במקביל נפתחה גם עצומה הקוראת לתמוך בגרינברג. מי מאחורי כל היוזמות האלה? כל הפרטים.
3 צפייה בגלריה
שלט תמיכה ברמי גרינברג
שלט תמיכה ברמי גרינברג
שלט תמיכה ברמי גרינברג
(צילום: אורן מיילי)
הפרשה שנחקרת בימים אלו ונחשפה לראשונה בשורה של דיווחים וחשיפות ב"mynet פתח תקוה" ו"ידיעות פתח תקוה" ממשיכה לטלטל את העיר הרביעית בגודלה בישראל. מעצרו של גרינברג, שנחשב לפופולרי בעיר, התקבל בתדהמה על ידי תושבים רבים שחלקם החליטו לפעול לאחרונה כדי להביע בו את תמיכתם.
כבר ביום שישי, נתלה שלט חוצות גדול על גשר הולכי הרגל ברחוב ז'בוטינסקי בו נכתב "רמי, איתנים לצידך - איתך לאורך כל הדרך". במקביל, היתה יוזמה של מספר תושבים לצאת ולהביע את תמיכתם בגרינברג מול בית המעצר בו הוא שוהה, אך היא ירדה מהפרק לפי שעה.
עוד נודע כי ביממה האחרונה, נפתח קמפיין לתליית שלטים במרפסות הבתים המצדדים בגרינברג. בין מובילי הקמפיין נמצאים גם אושיית הבידור וכוכב האח הגדול לשעבר, גילי מיילי, יחד עם אחיו אורן, ששותפים בעסק לשילוט בבעלות המשפחה.

3 צפייה בגלריה
גילי מיילי
גילי מיילי
גילי מיילי
(צילום: ריאן)

"תליתי אצלי שלט, כי אני אישית אוהב את רמי כראש עירייה ואת מה שהוא עושה בעיר", אומר גילי. "אני חושב שכל זמן שהוא לא מואשם מקומו להיות ראש עירייה".
מה מידת ההיענות עד כה?
"יש כרגע היענות רבה. אנשים מתקשרים לברר עלויות ואיך מזמינים".
לאור פרסום הקמפיין ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ השונות, הביעו תושבים אחרים חשש באשר למקור שמממן את הקמפיין. על כך אומר גילי כי הוא "ממומן על ידי אנשים פרטיים וכל אחד משלם על השילוט שהוא מזמין".

3 צפייה בגלריה
שלט תמיכה ברמי גרינברג
שלט תמיכה ברמי גרינברג
שלט תמיכה ברמי גרינברג
(צילום: אורן מיילי)

גם מדוברות העירייה נמסר: "העירייה לא יזמה את הקמפיין, אינה מממנת אותו ואין לה כל חלק בכך. אנו פועלים על פי חוק ומאמינים כי הצדק יעשה ויראה בקרוב".
בתוך כך, בקבוצות ווטסאפ הופצה היום עצומה הקוראת לתושבים להתפקד לתמיכה בראש העירייה. "זה הזמן שלנו להראות את כל התמיכה האמיתית שלנו בראש העיר רמי גרינברג ששם את עצמו קודם כל בשבילנו 24/7. אותו האחד שמכיר כל פינה בעיר פתח תקוה והופך עולמות למען התושבים - ועושה הכל על מנת לשפר את פני העיר בצורה הטובה ביותר בכל תחומי החיים", כך נכתב בעצומה עליה חתמו עד כה כ-1,500 איש.
קראו גם:
עוד הוסיפו יוזמי העצומה: "כתבו את כל אשר על ליבכם ב'הערות'- בהמשך נדאג כי רשימת התמיכה תעבור לראש העיר על מנת שיוכל לראות כמה אנו כאן בשבילו בדיוק כמו שהוא בשבילנו".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה