עיריית פתח תקוה החליטה להעביר את הניהול של מעון רשת אמונה שבכפר גנים לחברת מקפ"ת העירונית, כך נודע ל'מיינט פתח תקוה', בעקבות החשד לפגיעה בקטינים במקום. "התאכזבנו והפתענו", אומרים בתגובה ב'אמונה' נוכח ההחלטה וטוענים כי הצעד של העירייה יגרום נזק להורים וגם לילדים.
1 צפייה בגלריה
מעון אמונה
מעון אמונה
מעון אמונה ברחוב העצמאות
(צילום: מתן דויטש)
מאז התפוצצה הפרשה בסוף חודש במרץ, במסגרתה נבדק חשד לתקיפת קטינים, במעון שבכפר גנים, כשאחת הסייעות אף נעצרה ובהמשך שוחררה למעצר בית, דרשו ההורים להעביר את ניהול הגן לחברת מקפ"ת העירונית שמפעילה כבר מספר מעונות יום בעיר.
קראו עוד >>>
בעקבות האירועים, התקבלה בימים האחרונים החלטה בעירייה לפעול בנושא וברשת אמונה עודכנו כי החל מתחילת החודש הבא מי שיפעיל את המעון שבצומת הרחובות בן גוריון והעצמאות תהיה חברת מקפ"ת העירונית.
בתגובה להחלטת העירייה, פנה דוד הדרי מנכ"ל רשת אמונה לראש העירייה רמי גרינברג וכתב: "התאכזבנו והופתענו לקבל את מכתבך כשעתיים לפני חג שביעי של פסח... לדעתנו, עיריית פתח תקוה שוגה בהחלטתה לסגור את המעון, גורמת נזק להורים (שלא יקבלו דרגת סבסוד השנה), וגם לילדים שלא יצליחו לקבל שירות מיטבי ראוי מגורם אחר בהתראה כה קצרה.
"החלטתכם אינה מתכתבת עם ההצלחה רבת השנים של המעון, עם הרישום הגדול לשנה הבאה ועם השקעת תנועת אמונה במתן שירותים מגוונים, רבים ואיכותיים לתושבי, תושבות וילדי פתח תקוה".
הדרי הוסיף: "מדובר בהחלטה שיש בה מעין עונש קולקטיבי שאינו מקובל וגוזר את דינן של המטפלות החשודות, בעוד הפרקליטות אפילו לא החליטה עדיין באם להגיש כתב אישום. לצערנו, אנחנו מבינים כי ההחלטה נפלה וכל תגובה שנגיב תיפול על אזניים ערלות ועל כן, על אף המלצת יועצנו המשפטיים איננו מתכוונים להיאחז בקרנות המזבח ונבצע את החלטתכם".
מעיריית פתח תקוה נמסר: "עיריית פתח תקוה מלווה את ההורים וילדי הגן לאורך כל התקופה ובחנה פתרונות שונים על מנת שילדי הגן יזכו לגן איכותי וחם. לאחרונה הוחלט כי הגן יופעל מחדש החל מתחילת חודש הבא, במסגרת מקפ"ת ותחת ניהולה, עם צוות חדש ובאווירה טובה, בטוחה ומכילה".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה