החשד להתעללות במעון אמונה: שופטת בית משפט השלום ביקרה את התנהלות המשטרה בתיק ואמרה בדיון שנערך אתמול כי "חקירת תיק זה נמשכת יתר על המידה ומתנהלת בעצלתיים בלשון המעטה". בינתיים הוארך שוב מעצר הבית של הסייעת עד ליום חמישי הקרוב.
כזכור, בסוף חודש מרץ שוחררה הסייעת החשודה בתקיפת קטינים חסרי ישע למעצר בית וזאת בהסכמת המשטרה ועורך דינה.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בדיון שנערך ביום חמישי שעבר הוחלט להאריך את מעצר הבית בפיקוח עד אתמול (שני), כשהמשטרה נדרשה בטווח הזמן המדובר לסיים את פעולות החקירה בעניינה.
אלא שבדיון שנערך אתמול ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרה בעשרה ימים נוספים, כאשר הוא מציין כי בוצעו 11 פעולות חקירה מתוך 40, וכן כי הם "בישורת האחרונה".
עורך דינה של הסייעת, אורי דרשן הכהן, התנגד לבקשה ואמר "היא שוחררה למעצר בית בתנאים על אף שהם (המשטרה) טענו למסוכנות ושיבוש...אם הייתה רוצה לשבש היא הייתה משבשת... יש גננות אחרות שעשו פי כמה והן משוחררות...אי אפשר לשלול את חירותה, יש לה חיים, יש לה חגים, יש לה משפחה, יש לה ילדים, נכדים, היא רוצה לחזור לשגרה... שבוע שעבר היינו באותו סיפור. די, מספיק, יש גבול..".
קראו גם:
לאחר ששמעה את הצדדים, ביקרה שופטת בית המשפט דורית סבן-נוי את התנהלות המשטרה ואמרה "חקירת תיק זה נמשכת יתר על המידה ומתנהלת בעצלתיים בלשון המעטה וזאת חרף טיב החשדות ועילות המעצר אליהן מפנה היחידה החוקרת בכל בקשה מעת לעת".
לאחר מכן פסקה כי מעצר הבית יוארך עד יום חמישי הקרוב, ה-14 לחודש, כשעד אז ימוצו כל פעולות החקירה ותתקבל החלטה באם להגיש כתב אישום. "לא יתבקשו בקשות נוספות", ציינה השופטת.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה