תושבים בשכונת אם המושבות טוענים כי גינת הכלבים שהוקמה לאחרונה בסמוך לצומת הרחובות רבקה גובר ושרגא רפאלי אינה ראויה לשימוש לנוכח העובדה כי הקרקע מלאה באבנים קטנות ובנוסף אין במקום פח אשפה ומתקן לאיסוף גללי הכלבים.
1 צפייה בגלריה
גינת הכלבים באם המושבות
גינת הכלבים באם המושבות
גינת הכלבים באם המושבות
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
כאמור, מדובר בגינה שהוקמה לאחרונה בנוסף לעוד שלוש נוספות ברחבי העיר, אלא שלדברי התושבים היא איננה מתאימה לצרכי הכלבים.
"אמנם יש גדר, ספסלים ושלושה מתקנים אבל הקרקע לא שונה מזו שמחוץ לגינה והיא מלאה באבנים קטנות במקום חול או דשא", אומר תושב השכונה. "אין תחושה שאתה נכנס למקום מושקע לכלבים".
קראו גם:
בתגובה לפוסט בנושא שכתב תושב אחר ברשת החברתית ענה עוזר ראש העירייה שי שטארק כי "טרם סיימו את העבודות". על כך אומר בעל כלב בשכונה בשיחה עם מיינט כי "אם זה היה תלוי בי לא הייתי פותח את הגינה אם היא לא מוכנה. גם אין בה פח ומתקן לאיסוף הצואה".
כיצד זה משפיע על הכלבים?
"הכלבים לא נשארים לאורך זמן ולא יכולים להשתולל כי פתאום הוא עולה על אבן חדה. זה לא נעים".
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר: בשנים האחרונות העירייה משקיעה תקציבים משמעותיים בדאגה לרווחתם של בעלי החיים בעיר, בכל פרמטר שנדרש. בין היתר, הוקמו גינות כלבים רבות ברחבי העיר ובעיקר באזור הביקוש, הוצבו פינות האכלה לחתולים מוסדרות אשר מונעות מפגעים תברואתיים, העירייה השתתפה בסבסוד טיפולי העיקור או הסירוס כדי לצמצם את תופעת הכלבים המשוטטים וההמלטות הבלתי רצויות ועוד.
בתוך כך, הגינה הקיימת ברחוב רבקה גובר – בן חור, בה הוקם, בין היתר, שביל גישה - תוסב לגינת חתולים. לבקשת התושבים, העירייה מקימה בימים אלו גינת כלבים חדשה ברחוב רבקה גובר - שרגא רפאלי. העבודות להקמת הגינה החדשה טרם הסתיימו. בהמשך יותקנו כל האביזרים הנדרשים לרווחת בעלי החיים ותושבי האזור וכן יפונה החצץ. הסבת הגינה בבן חור תתבצע לאחר השלמת הגינה החדשה בשרגא רפאלי.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה