מוסיף להיות קשה מצבה של אגם גיגי בת ה-12, תלמידת כיתה ו' בבית הספר אמיר בפתח תקוה, שנפצעה בתאונת דרכים ביום חמישי בלילה בעת ששהתה באזור התעשייה סגולה במסגרת חגיגות בת מצווה של חברתה. בהנהגת ההורים של מוסד החינוך פתחו בקמפיין לטובת סיוע כספי למשפחתה של אגם.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב בן ציון גליס
זירת התאונה ברחוב בן ציון גליס
זירת התאונה ברחוב בן ציון גליס
(צילום: דוברות איחוד הצלה פתח תקוה)
כזכור, ביום חמישי בשעה 21:38 התקבל דיווח במד"א על הולכת רגל שנפגעה מרכב בן ציון גליס באזור התעשיה סגולה. הייתה זו אגם גיגי, בת ה-12 ששהתה באזור במסגרת חגיגת בת מצווה של חברתה. כוחות ההצלה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים כשמצבה הוגדר קשה עם פגיעה רב מערכתית.
פראמדיקית מד"א שי שפק סיפרה: "הנערה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב שהיה עם שמשה מנופצת. היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה והייתה מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בבן ציון גליס
זירת התאונה בבן ציון גליס
זירת התאונה בבן ציון גליס
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
קראו גם:
יוסף בן כליפא, חובש איחוד הצלה הוסיף: "בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום, הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבה קשה".
היום (ראשון) נמסר מבית החולים שניידר כי מצבה של אגם מוסיף להיות קשה וכן כי היא מורדמת ומונשמת ונשקפת סכנה לחייה. לדברי משפחתה של אגם, היא סובלת בין היתר משברים באגן ובגב התחתון ודימומים בכבד ובראש. "עד שלא תתעורר לא נדע מה חומרת המצב", נמסר ממשפחתה ששוהה לצידה בבית החולים.
כדי להקל ולו במעט על משפחתה של אגם שנמצאת גם במצב כלכלי לא פשוט, ועל מנת שיוכלו להתמקד בטיפול באגם, פתחה הנהגת הורי בית הספר אמיר קמפיין לגיוס תרומות עבורם. "אנו מבקשים מכל מי שיכול לפתוח את הלב, לעזור ולתרום כדי שנצליח לספק למשפחה תמיכה וחיבוק מהקהילה", נכתב בהודעת הנהגת ההורים.