עבריין בן 20 מפתח תקוה, אשר השתחרר לאחרונה מהמאסר הראשון שלו בעקבות מספר כתבי אישום של אלימות ועוד, עצור כעת שוב, והפעם עד תום ההליכים נגדו.
זאת בעקבות תפיסת נשק מסוג "קרלו" (נפוץ מאוד במגזר הערבי), יחד עם תחמושת ורימון הלם שהוא החזיק בשני תיקים בדירתו שבאילת בה הוא מתגורר בימים אלה.
1 צפייה בגלריה
מכונית רכב ניסן NISSAN
מכונית רכב ניסן NISSAN
"מבטיח שהניסן שלך תעוף באוויר"
(צילום המחשה: shutterstock)
שוטרי אילת עקבו אחריו ואחרי עבריין מקומי מהעיר בן 31, אליו התחבר העבריין מפתח תקוה. זאת על רקע חקירה הנוגעת לסחר בסמים בעיר, וברשותם של השניים אכן נמצאו גם סמים מסוג קוקאין, MDMA ועוד.
במסגרת כתב האישום שהוגש כנגד השניים שנעצרו כבר לפני חודש, מואשם העבריין מפתח תקוה גם בעברית איומים על אחד מחוקרי משטרת אילת.
"בוא נראה אותך גבר. אני לקחתי אחריות... ארבע או חמש שנים כבר לא משנה. אני אקבל שליש. אבל אני מבטיח לך, אני אצא, הניסן השחורה שלך תעוף באוויר". כך איים הצעיר מפתח תקוה, שלא עושה סימנים של מי שמבין שגם בלי לעשות משהו, אפשר להסתבך מאוד, רק מדיבורים.
קראו גם:
רק לאחרונה הוא השתחרר ממספר חודשי מאסר בפועל שריצה על רקע מספר כתבי אישום שהוגשו נגדו ואוחדו, שהמרכזי בהם היה שוד שביצע עם מספר חברים קטינים על עובד זר ברחוב בדרום תל אביב.
העבריין וחבריו התנפלו על האיש ברחוב וניסו לשדוד ממנו את הטלפון, כשהעבריין מכה את הנשדד בפטיש בראשו ובחלקי גופו השונים, ואף נפסק לו פיצוי ששילם לנשדד בסך כמה מאות שקלים בודדים בלבד.