אבל כבד: עמית ויטורי ארביב (47), תושב כפר סירקין, נהרג בתאונת דרכים שהתרחשה בתחנת הדלק פז סמוך למחלף המוביל בגליל התחתון בלילה שבין חמישי לשישי.
3 צפייה בגלריה
עו"ד עמית ויטורי ארביב ז"ל
עו"ד עמית ויטורי ארביב ז"ל
עו"ד עמית ויטורי ארביב ז"ל
(צילום: פרטי)
ארביב, עורך דין במקצועו שעבר להתגורר בכפר סירקין לאחרונה (מהוד השרון במקור), עצר ביום חמישי האחרון בתחנת הדלק.
רכב שטח, שנהגו נסע במהירות ואיבד שליטה, פגע בו פגיעה קשה. רכב השטח עלה על המדרכה, התנגש בכלי רכב חונים ופצע עוד שלושה אנשים באורח קל.
נהג הרכב עצמו נפצע באורח קשה. ארביב פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו בלילה שבין חמישי לשישי.
3 צפייה בגלריה
וע"ד ארביב ז"ל. "מוות לא נתפס"
וע"ד ארביב ז"ל. "מוות לא נתפס"
עו"ד ארביב ז"ל. "מוות לא נתפס"
(צילום: פרטי)
חובשים של מד"א, רועי סלומון ומושיקו אמסלם, סיפרו: "מדובר היה בתאונה בין שלושה כלי רכב, ומעורבות של שלושה בני אדם שישבו בסמוך. באחד הרכבים נלכד הנהג כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש קשה. לאחר שחולץ העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב.
עו"ד יעקב בדור ספד לו: "עמית היקר. קשה לכתוב עליך הספד בלשון עבר. חבר, קולגה למקצוע ובן משפחה. איש ענק בעל ערכים. איש של אנשים ונתינה אין סופית. בעל ואיש משפחה למופת. נלקחת באופן מפתיע ובלתי צפוי. חסרונך כבר מחלחל. שולח חיבוק ענק למשפחה האהובה".
צפריר יגור, חברו הקרוב של עמית, סיפר: "עמית היה עורך דין שהתעסק בנדל"ן. הוא נסע מטעם העבודה לפגישה בכיוון טבריה. עד עכשיו אנחנו לא יודעים אם הוא הגיע אליה וזה היה בדרך חזרה או בדרך לשם. אנחנו יודעים מעט על התאונה עצמה. אנחנו יודעים שהוא עצר בתחנת דלק, אולי לקנות משהו בקיוסק.
קראו גם:
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"בא בחור, שאיבד שליטה וקטף לנו אותו. הבנתי מהבוחן המשטרתי, שנהג הרכב נכנס לתחנת דלק במהירות ואיבד שליטה. הבנתי שגם הוא נפצע קשה. עמית פונה במסוק. הרופאים ניסו להילחם על חייו אבל זה היה קשה מידי. הם לא הצליחו".
"עמית אדם יקר, איש אהוב. שומר מצוות. בעל תואר ראשון ושני, חובב אופנועי שטח. הוא היה בשבילי הוא היה כמו אח, יותר מאח. הוא היה האדם שהיה הכי קרוב אליי. האישה והילדים גמורים. הוא השאיר חור שאנחנו לא יודעים איך אפשר למלא אותו. היו לנו המון תוכניות ביחד. זה קשה".
עמית הובא למנוחות ביום שישי בצהריים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים: ילדה בת 14, ילד בן עשר וילד בן 5.