תחזית מזג האוויר בפתח תקוה לשבוע הקרוב חשובה במיוחד לאנשים רבים, שכן היא כוללת את חג החנוכה שבו למרות המלחמה מתקיימים אירועים רבים ברחבי העיר. מנתונים ראשוניים מסתמן כי חג החנוכה הקרוב יהיה רטוב.
2 צפייה בגלריה
מזג האוויר בנתניה. צפוי גשם
מזג האוויר בנתניה. צפוי גשם
מזג האוויר בפתח תקוה ישתנה במהלך השבוע
(המחשה: Canva)
על פי התחזית, ביום ראשון עדיין יהיה מעונן חלקית עם טמפרטורות נעימות לעונה שיגיעו ל-26מעלות. בשעות הלילה, כפי שקורה בימים אלה, יהיה פער גדול מאשר שעות הצהריים ויהיו 13 מעלות. יש לציין כי בהרי הצפון והמרכז ינשבו רוחות מזרחיות ערות, וגם בפתח תקוה יהיו רוחות קלות.
ביום שני צפויה עלייה קלה נוספת בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. הטמפרטורות יגיעו ל-27 מעלות בשעות הצהריים. יהיה בהיר עד מעונן חלקית וייתכן אובך קל בפתח תקוה.
ביום שלישי יהיה מעונן חלקית עד מעונן עם 24 מעלות בצהריים עד 13 בלילה. משעות אחר הצהריים צפוי גשם מקומי וייתכנו סופות רעמים בודדות בעיקר במזרח הארץ.
ביום רביעי כבר נרגיש היטב את השינוי במזג האוויר. הטמפרטורות יירדו וגשם מקומי יירד מהצפון ועד מרכז הארץ כולל פתח תקוה. ייתכנו סופות רעמים יחידות התחושה תהיה מעט חורפית.

2 צפייה בגלריה
גשם - תמונת פייסבוק
גשם - תמונת פייסבוק
גשם בפתח תקוה בשבוע הקרוב
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

ביום חמישי, שבערבו נדליק את נר ראשון של חנוכה, כבר יהיה גשום יותר. הטמפרטורות צפויות לרדת ויגיעו ל-19 מעלות בצהריים. ינשבו רוחות ויהיה מעונן ברוב שעות היום. גם ביום שישי צפוי להיות גשום ומעונן, עם ירידה נוספת בטמפרטורות שיגיעו ל-16 מעלות בלבד בצהריים.
לסיכום, בחצי השני של השבוע צפוי שינוי במזג האוויר ולקראת חג החנוכה נרגיש יותר את הקרבה לעונת החורף.