מעלים הילוך: אחד המקומות המרכזיים בעיר הוא בסר סיטי, בו יש מקומות רבים שפועלים במשך שעות הלילה המאוחרות. כעת מתברר כי המקום הזה נמצא "על הכוונת".
2 צפייה בגלריה
הפעילות בפתח תקוה
הפעילות בפתח תקוה
הפעילות בפתח תקוה
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

במסגרת פעילות העירייה לאכיפת עבירות הפוגעות באיכות החיים בעיר ומסכנות את שלום הציבור, במהלך סופ"ש נערך מבצע אכיפה נוסף בהובלת אגף הביטחון בעירייה והשיטור העירוני לרבות צוותי יחידת הוונדליזם, סיירי האופנועים והטקטית, יחידת הרחפנים ועוד.
במסגרת פעילות הצוותים, בוצעו סיוריים במרכזי בילוי - אחד המרכזיים שבהם הוא אזור בסר סיטי ברחוב תוצרת הארץ, שם יש עסקים רבים שפועלים בשעות הלילה.
כמו כן נערכה פעילות אכיפה בפארקים ברחבי העיר, במהלכם נרשמו 30 דו"חות אכיפה כנגד בעלי קורקינטיים ואופניים חשמליים שרכבו בניגוד לחוק, תוך סיכון עוברי הדרך.
כמו כן, הצוותים פיזרו התקהלויות שגרמו למפגעי רעש בשעות הלילה, כמו גם פוזרה מסיבה בלתי חוקית שהתקיימה בשטחים הפתוחים. ציוד ההגברה הוחרם והטיפול מול מארגני המסיבה יימשך ע"י המשטרה.
במהלך פעילות השיטור העירוני במרכז העיר, נצפה רכב נוסע בצורה מסוכנת ומהירה.

2 צפייה בגלריה
הפעילות בפתח תקוה
הפעילות בפתח תקוה
הפעילות בפתח תקוה
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

קראו גם:

הרכב נעצר ע״י הצוות, ונמצא כי הנהג נוהג בשיכרות. בהתאם לכך, הנהג נעצר והועבר להמשך טיפול משטרת התנועה.
בדף הפייסבוק של ראש העירייה רמי גרינברג נכתב, כי העירייה ממשיכה לפעול באופן מתוגבר כדי להבטיח את ביטחון התושבים ולמנוע עבירות הפוגעות באיכות החיים בעיר.