מתקפת הביפרים ומכשירי הקשר בלבנון, כמו גם התקיפות העוצמתיות של צה"ל, הביאו לכוננות שיא מפני תגובה בכל רחבי הארץ וגם בעיריית פתח תקוה. יצויין כי נכון לעכשיו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף בעיר.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית פתח תקוה - תמונת פייסבוק
בניין עיריית פתח תקוה - תמונת פייסבוק
בניין עיריית פתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

ראש העירייה, רמי גרינברג, שלח אתמול (חמישי, 19.9) מכתב לכל העובדים בנושא "זמינות עובדים במלחמת חרבות ברזל".
במכתב נכתב כי בימים אלה אנו עומדים בפני אתגר ביטחוני המתפתח בצפון. עיריית פתח תקוה מוגדרת כמוסד חיוני המחויב על פי החוק לתת שירות לתושבים גם במצב זה ולכן יש לפעול על פי ההנחיות הבאות.
ואלה ההוראות לעובדים, כפי שכתובות במכתב: "עליכם להיות ערוכים וזמינים לכל הקפצה שתידרש. במידה ולא יצרו איתכם קשר אך אתם נחשפים בכלי התקשורת על כך שיש התפתחות זה מחייב אתכם ליצור קשר עם המנהל שלכם באופן יזום על מנת להתעדכן לאן עליכם להגיע. יודגש כי עובדים יתוגמלו בהתאם לחוק ועל פי ההנחיות המקובלות. עם קבלת הקריאה על העובדים להגיע באופן מיידי למקום שהוגדר ולתת מענה מיטבי לתושבי העיר בהתאם להנחיית ראש העיר".
על המכתב חתומים רמי גרינברג וסטלה בורוכוב, סמנכ"לית הון אנושי בעירייה.

2 צפייה בגלריה
הפגישה של רמי גרינברג עם נציגי פיקוד העורף
הפגישה של רמי גרינברג עם נציגי פיקוד העורף
הפגישה של רמי גרינברג עם נציגי פיקוד העורף
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)

קראו גם:

רמי גרינברג נפגש עם נציגי פיקוד העורף בפתח תקוה


בתוך כך, ראש העיר רמי גרינברג נפגש אתמול עם אל"מ (במיל') אודי אלבז מפקד נפת ירקון ואל"מ אמיר בן דוד מפקד מחוז ירושלים ומרכז בפיקוד העורף, לשיחת עדכון והערכת מצב.
במהלך השיחה עידכן ראש העיר בדבר מוכנות כלל הגורמים והיחידות בעיר, ביניהם המכלולים, הרובעים, צוותי הביטחון, כיתות הכוננות, יחידת החילוץ והמתנדבים.
עוד עידכן כי במהלך השנה האחרונה תיגברה עיריית פתח תקוה את מערך הביטחון העירוני, הכולל אנשי ביטחון, קב"טים וסיירים עירוניים, בכל העיר – בדגש על מוסדות חינוך, זאת בנוסף לכיתות כוננות ומתנדבים רבים, אבטחה היקפית בכניסות לעיר, מאות מצלמות הפרוסות בכל רחבי העיר ומערכת שליטה טכנולוגית המספקת לכוחות בשטח מענה מהיר בזמן אמת.
ראש העיר רמי גרינברג סיכם ואמר: "אנו ערים לתרחישי הביטחון השונים, נמצאים בקשר שוטף עם פיקוד העורף, מקיימים הערכות מצב וערוכים לכל תרחיש חירום".