טרגדיה בפתח תקוה: אבי אטינגר, בעל העסק הוותיק לתיקון מכשירי חשמל מרחוב שטמפפר ואוהד מכבי פתח תקוה, נפטר היום (שבת) ככל הנראה מדום לב. הלווייתו תתקיים במוצ"ש בשעה עשר וחצי בבית העלמין סגולה.
3 צפייה בגלריה
אבי אטינגר
אבי אטינגר
אבי אטינגר
(צילום: באדיבות המשפחה)

אבי הוא דמות מוכרת ואהובה מאוד בעיר. מותו היכה בתדהמה תושבים רבים שמיהרו להביע תנחומים ולספר על האיש המדהים, חייכן ונדבן שליבו נדם.
אטינגר שמגיע ממשפחת אטינגר הידועה בעיר, מוכר בשל אהבתו לספורט ולאדם. הוא מגיע ממשפחה שתמכה ואהבה ספורט. הוא תרם רבות לקהילה ואף השקיע מזמנו לתקן לאנשים מכשירי חשמל בחנותו המפורסמת והוותיקה שברחוב שטמפפר. בנוסף עזר ותרם לאנשים מעוטי יכולת ותיקן להם מכשירים בחינם.

3 צפייה בגלריה
אבי אטינגר
אבי אטינגר
אבי אטינגר
(צילום: באדיבות המשפחה)

בימי שישי ישב אבי ז"ל עם חברים ברחוב שטממפר מחוץ לחנות שלו. "הוא היה יושב שם עם חברים באופן קבוע", מספר חברו הטוב ניסים קלדרון. "זה היה מתחיל בשעה שמונה בבוקר והוא היה מוציא להם קפה ושתיה. היו מגיעים ספורטאים ואפילו ראש העיר. כולם ידעו שזה קורה כל שישי וזה כבר היה מראה קבוע בעיר. זה יהיה קשה שלא לראות אותו שם יותר".
קלדרון מספר שאבי היה חובב טבע ואהב את המדינה. "הוא חרש את הארץ. היה יוצא לטיולי ג'יפים בכל רחבי הארץ והיה מעריץ ואוהד אמיתי של מכבי פתח תקוה. לא להאמין שהוא מת ככה פתאום. זה בלתי נתפס. הוא היה אישיות".
קלדרון מספר שלא היה סימן לאסון שקרה. לדבריו, "אתמול עוד פגשנו אותו ביום הולדת של חבר והכל היה בסדר. הוא נפטר בבית כנראה".

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל על אבי אטינגר
מודעת האבל על אבי אטינגר
מודעת האבל על אבי אטינגר
(מתוך הרשת החברתית)

קראו גם:

משפחתו של אבי אטינגר יושבת שבעה במחלבת מרקוביץ ברחוב שניר 28, נחלים.
יהי זכרו ברוך.