נשבר הלב: סמ״ר אלקנה נבון בן 20, מפתח תקוה, מפקד כיתה בגדוד 906, חטיבת ביסל״ח, נפל במהלך פעילות מבצעית במרחב חטיבת מנשה.
2 צפייה בגלריה
אלקנה וחברי עמותת קו לחיים שבה התנדב
אלקנה וחברי עמותת קו לחיים שבה התנדב
אלקנה וחברי עמותת קו לחיים שבה התנדב
(צילום: באדיבות חברי עמותת קו לחיים)

נבון, תושב שכונת כפר גנים ב', בנם של שירה ורפי, ונכד לשתי משפחות ותיקות בשכונה, למד לפני גיוסו לתפקיד מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר, בישיבת ההסדר בקריית שמונה. אלקנה התגייס לפני כשנה וחצי לחטיבת הנחל והספיק לצאת לקורס מכ"ים ולהיות מפקד בבית ספר למכים ומפקד כיתה בגדוד 906, חטיבת ביסל"ח. לאחר מותו הועלה לדרגת סמ"ר.
עם היוודע דבר נפילתו פרסמה הישיבה בה למד גם אביו רפי, דברי ניחומים: "ישיבת בנ"ע נחלים מרכינה ראש ומשתתפת באבל משפחת נבון היקרה ומשפחת ישיבת ההסדר קריית שמונה (המתארחים אצלנו בקמפוס) על נפילת בוגר הישיבה, סמ"ר אלקנה נבון הי"ד במהלך פעילות מבצעית בג'נין".
גם בעיריית קריית שמונה בה למד בישיבת ההסדר, הודיעו בצער רב על נפילתו של תלמיד הישיבה שהגיעה לעיר לפני 3 שנים ללמוד בישיבת ההסדר ולהתגורר בקריית שמונה.
"מהרגע הראשון שהגיע לקריית שמונה, הוא בלט מאוד בחיבור שלו לעיר: אהב את קריית שמונה והסתובב בה המון. היה פעיל מאוד בעמותת קו לחיים לילדים עם צרכים מיוחדים שפועלת בעיר והיה אהוב מאוד על חבריו ועל כל סביבתו. רק לפני חודש זכינו לראות אותו כשביקר בישיבה בנחלים עם חיוכו התמידי".
מעמותת קו לחיים שבה אלקנה התנדב נמסר: "עמותת קו לחיים מרכינה ראש בכאב. הלב שלנו נשבר שוב. אלקנה נבון מתנדב קו לחיים בקריית שמונה , תלמיד ישיבת ההסדר של הרב צפניה דרורי בקריית שמונה נהרג והשאיר בליבנו כאב גדול".

2 צפייה בגלריה
סמ"ר אלקנה נבון
סמ"ר אלקנה נבון
סמ"ר אלקנה נבון
(צילום: דובר צה"ל)

קראו גם:

באירוע, נפצע באורח קשה, קצין לוחם מגדוד 906, חטיבת ביסל״ח. אלקנה הוא החלל ה-18 מהעיר פתח תקוה במלחמת חרבות ברזל. לפניו נפל בקרב סגן שחר בן נון תושב העיר.
יהי זכרו ברוך.