פסטיבל של טענות: אמש (יום ד') התקיים היום הראשון של ״פסטיבל בירה ובשר״ בפארק יצחק אוחיון, עם הופעות של שרית חדד ולהקת טיפקס, מה שגרם לפקקים גדולים בכניסה וביציאה למתחם שיכול להכיל כמה עשרות אלפי תושבים. בנוסף נרשמו תורים ארוכים וצפיפות גדולה, כך לפי תושבים ומבקרים בפסטיבל. ומנגד, היו גם כאלה שנהנו.
1 צפייה בגלריה
פסטיבל הבירה פתח תקוה
פסטיבל הבירה פתח תקוה
פסטיבל הבירה פתח תקוה
(צילום ארכיון: דוברות העירייה)

קודם כל, זכות הדיבור למבקרים: "עמדנו בתור של עמדת התשלום וחיכינו חצי שעה רק בשביל לגלות שנפל להם החשמל ואין שירות בקופה. בנוסף ביקשו מאיתנו 50 שקל ללחמניה שעולה שני שקלים. פשוט בדיחה. אנשים מגיעים עם ילדים ומשפחות. עומדים שעה בתור לאוכל ושתיה ואז מגלים שאין מקום לשבת כי כל מקומות הישיבה מפוצצים. בקיצור סיוט....", כך לפי תושבת העיר שחזרה מתוסכלת מהחוויה.
"חנינו בקניון והלכנו ברגל לראות את טיפקס ואיך שנגמר ברחנו למזגן", מספרת תושבת נוספת שחושפת חוויה דומה. לדבריה, ''היה עמוס מאוד להגיע לכאן ואז חיכינו שעה לבירה כי היו תורים צפופים. בנוסף, צריך להגיד שהיה יחסית יקר האוכל והשתיה בדוכנים וחבל''.

"איבדתי סבלנות והלכתי"


תושב נוסף שגר בסמוך מספר שלצערו זה היה צפוי מראש. "הגעתי לפני שנתיים לפסטיבל וגם אז היה דוחק של אנשים. כולם נדבקים עליך עם זיעה, תורים פסיכים.. איבדתי כל טיפת סבלנות והלכתי וזה אחרי שהיה סיוט לקנות את הכרטיסים דרך הקישור של העירייה שלא היה תקין".
יש לציין כי מנגד, היו תושבים רבים שדווקא כן פרגנו על הפסטיבל והתוספת של בשרים ובירות ללא גלוטן לתפריט. "הכניסה מופתית ביחס לישראלי המצוי, אבל אין מקום בפארק, כנראה בשל כמות גדולה של אנשים שהגיעו שזה מעיד על כך שהפסטיבל הצליח ומושך הרבה אנשים", הגיב אחד התושבים בפורומים הקבוצתיים של העיר.

קראו גם:

תושב נוסף בירך את העירייה שדואגת לאירועי קיץ דווקא בתקופה שכזו. "עם ישראל צריך לשמוח. היתה לנו שנה קשה ואנחנו מדינה בטראומה. לא צריך לחפש רק מה לא טוב. שרית חדד מעלות וטיפוס היו נהדרים. גם היום הפסטיבל ממשיך ויש את אביב גפן וניקי גולדשטיין".
מעיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקוה הוא מהגדולים והאיכותיים שיש. אמש ביקרו במהלך הערב הראשון של הפסטיבל כ-14,000 אורחים ואורחות, אשר נהנו מ-34 דוכני בירה ועוד 40 דוכני מזון.
"בשעות השיא אכן היו בדוכנים תורים, אך אלה היו סבירים לאור אופי האירוע. סוגי הבירות והמבחר הרב איפשר מגוון של מחירים בטווח של 25-42 שקל, ולצידם היו גם בירות פרימיום אשר עלו עד 55 שקל ל-800 CC. גם בדוכני הבשר והאוכל היה מגוון רחב ומכאן גם מגוון מחירים, אשר נעו בטווח של 30-45 ש"ח.
"במהלך הפסטיבל הזה הקפדנו על פריסה רחבה של דוכנים, אשר לאור הביקוש אמש אף נגדיל זאת הערב - ביום השני של הפסטיבל. פארק אוחיון נמצא במקום מרכזי ונגיש ואנו ממליצים באירועי ענק מעין אלו להגיע בתחבורה ציבורית ולהימנע מפקקים ובעיות חנייה. אנחנו גאים באירועי התרבות המתקיימים בעיר ושמחים לאפשר לתושבי ותושבות העיר רגעי הפוגה ואושר, גם בימים אלו".