מרדף מהסרטים: שוהה בלתי חוקי תושב טול כרם בשנות העשרים המאוחרות לחייו גנב רכב מפתח תקוה וניסה להימלט מהשוטרים שדלקו אחריו בכביש 55. וכתוצאה מכך הוא גרם לתאונה בין הרכב הגנוב לניידת המשטרה. הניסיון שלו להימלט רגלית גם לא צלח והוא נעצר בסופו של דבר על ידי השוטרים.
האירוע הדרמטי התרחש ביום ראשון שעבר כשהנאשם גנב רכב מרחוב גייסות השריון הסמוך לקרית המוזיאונים בעיר. כשהגיע עם הרכב לכביש 55 סמוך לאלפי מנשה, החלה ניידת משטרה לדלוק אחריו ובאמצעות הבהוב אורות ומערכת הכריזה התבקש על ידי השוטרים לעצור. בתגובה, הגביר הגנב את המהירות ונסע לכיוון השטחים.
1 צפייה בגלריה
ניסה להימלט מהשוטרים ללא הצלחה
ניסה להימלט מהשוטרים ללא הצלחה
ניסה להימלט מהשוטרים ללא הצלחה
(צילום אילוסטרציה: אבי מועלם)
קראו גם:
במהלך המרדף שניהלו השוטרים אחרי הגנב, עצר הנאשם את הרכב בפתאומיות וגרם לניידת להתנגש בו מאחור. כתוצאה מכך נגרם לחלקו האחורי של הרכב הגנוב נזק רב. התאונה לא מנעה מהנאשם להמשיך בניסיונותיו להימלט והוא פתח במנוסה רגלית אל עבר השטחים הסמוכים. השוטרים יצאו מהניידת והחלו לרוץ בעקבותיו כשבשלב כלשהו צעק אחד מהם לכיוון הגנב לעצור או שייאלץ לירות. משלא עצר הגנב, ירה השוטר באויר. לבסוף נתפס השב"ח כשהוא מתחבא בין השיחים.
כעת הוא מואשם בבית משפט השלום בגניבת רכב, נהיגה פוחזת ברכב, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה ברכב ללא ביטוח, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכניסה לישראל שלא כחוק.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה