עונת החורף נפתחה באופן מעשי בסוף השבוע האחרון ולמרות שדרוג תחנות אוטובוסים רבות ברחבי העיר, עדיין יש כאלו שאינן מקורות והנוסעים נאלצים להסתפק במטריה שברשותם בזמן ההמתנה לאוטובוס.
4 צפייה בגלריה
תחנת אוטובוס סמוך לשוק פתח תקוה
תחנת אוטובוס סמוך לשוק פתח תקוה
תחנת אוטובוס סמוך לשוק פתח תקוה
(צילום: נדיב ורסנו)
כאמור, למרות שבעיר הוצבו בתקופה האחרונה לא מעט תחנות חדשות כשבחלקן אמצעים טכנולוגים כאלו ואחרים, עדיין ישנם נוסעים שנאלצים להמתין לאוטובוס שייקח אותם לייעדם תחת הגשמים השוטפים.
בין היתר מדובר בתחנות בסביבה בה יש תנועה ערה כמו באזור השוק, רחוב חיים עוזר פינת שטמפפר (בסמוך לכיכר המייסדים), רחוב חובבי ציון ואף ברחובות סלנט וכנסת ישראל שבשכונת שעריה. גם ברחוב ההסתדרות הסואן ישנן תחנות לא מקורות אך שם הנוסעים ממתינים מתחת לבניינים.
4 צפייה בגלריה
תחנת אוטובוס ברחוב חובבי ציון
תחנת אוטובוס ברחוב חובבי ציון
תחנת אוטובוס ברחוב חובבי ציון
(צילום: נדיב ורסנו)
לנוכח המצב בשטח, הפעיל החברתי נדיב ורסנו מספר: "ביום חמישי האחרון ראיתי ניצול שואה עומד ומחכה לאוטובוס וכאב לי הלב, לכן נתתי לו את המטריה שלי. אני לא מבין איך במשך זמן רב, במקומות מרכזיים כל כך בעיר אין תחנות מקורות ומוצללות ואנשים פשוט מחפשים מחסה ונכנסים לחנויות כדי להמתין לאוטובוס שלהם".
4 צפייה בגלריה
תחנת אוטובוס ברחוב חיים עוזר סמוך לכיכר המייסדים
תחנת אוטובוס ברחוב חיים עוזר סמוך לכיכר המייסדים
תחנת אוטובוס ברחוב חיים עוזר סמוך לכיכר המייסדים
(צילום: נדיב ורסנו)
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר: "בשנים האחרונות פתח תקוה עוברת מהפכה בתחום התחבורה הציבורית ובמסגרתה הותקנו עד כה כ-500 תחנות מוצללות וחדישות אשר חלקן גם מכילות פונקציות טכנולוגיות מתקדמות.
"מדובר בהיקף השקעה חסר תקדים אשר לא קיים בערים וותיקות אחרות והעירייה פועלת גם לתחזוקת התחנות והלוחות הדיגיטאליים שמוצבים בהן. לצד זאת, במקומות בהן לא ניתן להתקין סככות חדשות בגלל רוחב המדרכה וכיוצא בזה - העירייה פועלת למציאת פתרונות הנדסיים שיביאו לשידרוג האזורים המדוברים ויאפשרו את הצבת התחנות בהמשך".
4 צפייה בגלריה
תחנת אוטובוס ברחוב סלנט
תחנת אוטובוס ברחוב סלנט
תחנת אוטובוס ברחוב סלנט
(צילום: מתן דויטש)

פורסם לראשונה: 13:03, 21.11.21