גנב סדרתי בשנות הארבעים לחייו, מואשם בבית המשפט כי פרץ לחמישה בתי עסק בפתח תקוה, גרם להם לנזקים וגנב מהם סחורה וסכומי כסף שונים. בין היתר הוא מואשם כי גנב ממסעדת "אחלה" הפופולארית 17 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
מסעדת אחלה בפתח תקוה
מסעדת אחלה בפתח תקוה
מסעדת אחלה בפתח תקוה
(צילום: גוגל מפות)
בכתב האישום נטען כי האיש החל את מסע הפריצות שלו בפתח תקוה בתחילת חודש אוקטובר, כשפרץ לחנות אופניים במרכז העיר, ממנה גנב שלושה קורקינטים חשמליים בשווי 2,200 שקלים כל אחד, שלושה קורקינטים חשמליים בשווי 4,500 שקלים כל אחד, קורקינט חשמלי בשווי 7,500 שקלים ו-4 סוללות בשווי 2,200 שקלים כל אחת.
ייתכן שגניבת קורקינטים היתה מסורבלת מדי עבורו, אז האיש עבר למסעדות: ב-23 בנובמבר, הגיע בשעת לילה מאוחרת לחנות לממכר מזון מוכן בעיר, ניגש לקופה ממנה לקח 100 שקלים במזומן ובהמשך גנב טלפון נייד. לאחר שבוע וחצי, התפרץ שוב לאותו מקום, כשבפעם הזו מצא 70 שקלים במזומן ויחד איתם לקח קופת צדקה שהכילה 300 שקלים.

2 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
(צילום המחשה: shutterstock)

בכתב האישום מתואר כי כשבוע לאחר מכן פרץ הנאשם בשעת לילה מאוחרת לבית קפה "קרם קפה" שבצומת הרחובות ההגנה ומוהליבר, ניגש לקופה, לקח ממנה 400 שקלים, משם המשיך לדלת המקרר, לקח פחית שתיה ועזב את המקום. אלא שכעבור דקות ספורות חזר ולו רק כדי לקחת שתי שקיות שהכילו עוגות יום הולדת.
המטרה הבאה של האיש, על פי כתב האישום, הייתה מסעדת "אחלה" שברחוב גיסין אליה הגיע ב-16 בדצמבר. באותן נסיבות, ניגש לקופה, שבר אותה ולקח ממנה 17 אלף שקלים במזומן. כמו כן גרם הנאשם נזק לדלת ולקופה בשווי של 60 אלף שקלים.

קראו גם:

קצת פחות מ-24 שעות לאחר מכן, הגיע האיש ל"פיצה דומינו", ברחוב ההסתדרות, משם יצא ללא רכוש אך עם נזק שגרם למקום בשווי של 1,755 שקלים.
כעת הוא מואשם בשישה סעיפים שונים הכוללים: היזק לרכוש במזיד, פריצה לבניין שאינה דירה וביצוע גניבה. ונקווה שבעלי המסעדות בעיר יוכלו לנשום לרווחה.