בסוף השבוע האחרון נחנך "סקייטפארק" בקריית הספורט, מול האצטדיון. הסקייטפארק החדש מתפרש על שטח של כ-2,700 מ"ר, בין הרחובות שמלצר והמפלסים, בסמוך לאצטדיון, וקריית הספורט החדשה בה יפתחו בקרוב גם שני אולמות חדשניים ומקצועיים להתעמלות אומנותית והתעמלות קרקע.
1 צפייה בגלריה
הסקייטפארק בפתח תקוה
הסקייטפארק בפתח תקוה
הסקייטפארק בפתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)

הסקייטפארק נבנה בסגנון "פלזה", כלומר סקייט פלאזה עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי, ומדמה גלישה כמו ברחוב. במרחב זה שולבו חומרים ואלמנטים מיוחדים כדוגמת אריחי גרניט ומעקות קורטן.
ראש העיר רמי גרינברג מתגאה: "הקמנו בפתח תקוה את אחד ממתחמי הסקייטפארק החדשניים והמתקדמים שיש בארץ! במתחם שלושה אזורים ושילוב סגנונות, הנותנים מענה לכל הקהלים, מחובבנים ועד מקצוענים.

קראו גם:

"עיריית פתח תקווה תמשיך לקדם את מרחבי הספורט והפנאי בכל שכונות העיר, מתוך אמונה באורח חיים בריא ופיתוח מרחבים ציבוריים, המאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות ממתחמי ספורט במגוון תחומים. בסמוך לסקייטפארק יפתח בקרוב אולם חדיש, מקצועי ורחב ידיים ובו אולמות להתעמלות אומנותית והתעמלות קרקע וחדר מחול. במרחב זה גם בחר גם הוועד האולימפי לקבוע את משכנו החדש ".
את הפרויקט הוביל מינהל הנדסה ותיכננה קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אבי לוזיה (מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד), המתמחים בתכנון סקייט פארקים ברחבי הארץ.