כעס בקרב הבאים ליכין סנטר. הסיבה: עשרות חניות שהופקעו לטובת מתחם ישיבה נוסף מול שורת המסעדות. "הגעתי עם אימי שהיא נכה אבל לא מצאתי חניה", אומר בתסכול אחד התושבים.
2 צפייה בגלריה
אזור ישיבה במקום חניות. יכין סנטר
אזור ישיבה במקום חניות. יכין סנטר
אזור ישיבה במקום חניות. יכין סנטר
(צילום: מתן דויטש)
קראו גם:
כידוע, אזור יכין סנטר נמנה על אחד מאזורי הבילוי המבוקשים והעמוסים בעיר, במיוחד בתקופת הקיץ. אלא שתושבים בעיר טוענים כי לא מכבר נלקחו עשרות חניות ועליהם הוקם מתחם ישיבה נוסף שמיועד ללקוחות המסעדות, מה שמקשה על מציאת חניה בימים עמוסים.
"אני בספק אם יש לזה היתר בניה", אומר אחד התושבים. "זה חמור מאוד כי כל יום גוזלים לאנשים חניה על חשבון מישהו אחר. יש כאן פגיעה חמורה בציבור הקונים שמגיע ונותר ללא חניה, במיוחד בעלי מוגבלות שמתקשים למצוא מקום חניה סמוך למסעדות. בנוסף, ישנה פגיעה קשה בשיוויון בין בעלי העסקים במתחם כי כעת כמה מהם זוכים לשטח הרבה יותר גדול".
2 צפייה בגלריה
יכין סנטר
יכין סנטר
"לאפשר את פעילות העסקים באופן בטוח". יכין סנטר
(צילום: מתן דויטש)
מהנהלת יכין סנטר נמסר: "כחלק מצו השעה ובשל מגיפת הקורונה, המתחם נאות להכשיר אזור ישיבה חיצוני זמני בשטחו. אזור הישיבה הזמני אינו פוגע וגם לא גורע חלילה בחניות הנכים או באפשרויות הגישה. אנו שמחים על יכולתנו לתת מענה לצורכי הציבור גם על חשבון הפסד כספי מגריעת מספר מקומות חניה ונמשיך לעשות כן ככל שהדבר יתאפשר".
מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במתחם פרטי כמו גם החניות שבו. במקום יש בנוסף קומת חניה עילית אשר שייכת למתחם וכן מספר חניונים עירוניים ופרטיים גדולים בקרבתו. ניתן להניח כי מדובר במהלך שמטרתו לאפשר את פעילות העסקים באופן בטוח יותר בתקופת הקורונה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה