יוסי בן חמו, מפעיל דוכן הסנדוויצ'ים המיתולוגי 'סנדוויץ' פגז' שברחוב גיסין, הלך לעולמו בפתאומיות עקב מחלה קשה כשהוא בן 64 בלבד. כתוצאה מכך נסגר המקום הוותיק לאחר כ-20 שנות פעילות.
1 צפייה בגלריה
נסגר אחרי 20 שנים. סנדוויץ' פגז
נסגר אחרי 20 שנים. סנדוויץ' פגז
נסגר אחרי 20 שנים. סנדוויץ' פגז
(צילום: מתן דויטש)
לקוחות רבים שהגיעו בשבועיים האחרונים למזנון המוכר שעל ציר גיסין, לא הבינו מדוע הוא סגור. לאחרונה התבררה הסיבה המצערת והיא מותו של מפעיל המקום במשך שני עשורים, יוסי בן חמו. לדברי מכריו, לפני מספר שבועות הוא לא חש בטוב, אושפז בבית החולים ושם חלה התדרדרות במצבו עד שהלך לעולמו. את המזנון המשיך להפעיל שותפו עופר, שגם בימים אלו התקשה לדבר על רצף האירועים הטרגי והחליט לסגור את המקום בסוף החודש שעבר.
קראו גם:
"זה נורא כואב ועצוב לדעת שלא נראה אותו יותר בבקרים, ונראה את המקום סגור", אומרת ד"ר גילי תמיר, שדרנית רדיו ותושבת שכונת אם המושבות שנמנית על לקוחות המקום. "פתאום אין יוסי ואין סנדוויצי'ם. זו הייתה חוויה להגיע למקום שהבן אדם מכיר אותך שם. הוא הכיר את השמות, ידע מה כל אחד עושה, מה כל אחד אוהב והיה משוויץ בלקוחות שלו. יוסי היה אדם נחמד, אדיב מאוד ודמות אהובה, גם על הילדים שלי. עדיין לא סיפרנו להם מה קרה ואנחנו נעשה זאת בצורה נכונה בהמשך. הם שואלים מתי הוא יחזור וזה ממחיש עד כמה משמעותי הוא היה עבור כולם".
יעקב אברמוביץ', תושב נוסף מאם המושבות, אמר: "המזנון היה מקום חמוד עם נשמה. סנדווייצ'ים טעימים ותמיד אוכל טרי וחם. אוכל רחוב כמו של פעם, טעים ולעניין. הקבב שם היה בין הטובים בעיר וסביבתה. יוסי תמיד היה נמרץ, מכין אוכל וטורח, ראו שחשוב לו שיהיה אוכל טוב ושהלקוחות ייהנו. עצוב שמאבדים פינת חמד כזו".
אלי שטרן, תושב נוה גן, הוסיף: "יוסי היה אדם שאהב אנשים, נתן שירות מהלב והתייחס לכל אחד באופן אישי. גם בזמן הקורונה לא שמעת אותו מתלונן. אני זוכר פעם אחת שבדיעבד התברר לי שבאתי בלי ארנק, והוא אמר לי 'הכל בסדר, פעם הבאה תשלם', וזה לא שהגעתי לשם כל יום. זה נתן הרגשה טובה, זה היה הבן אדם".
יוסי הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.
יהיה זכרו ברוך.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה