כמות שבמשטרה מכנים אותה "אדירה" של סמים נתפסו בשבוע שעבר בתוך מכולה שהגיעה מספרד. עד כאן זה נשמע כמו דיווח "שגרתי" לצערנו על תפיסת סמים.
2 צפייה בגלריה
החומרים שנתפסו
החומרים שנתפסו
החומרים שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)

אבל יש בסיפור הזה גם קשר ברור לפתח תקוה. הסיבה לכך היא שבלשי המשטרה עצרו אב ובנו תושבי העיר בחשד לייבוא סמים מסוכנים במכולה הזאת. לאחד החשודים כבר יש ניסיון עם חקירות משטרה - הוא נחקר בעבר בפרשת גרינברג הידועה.
מה בדיוק היה במכולה שהגיעה מספרד? ובכן, היו שם לבנים לבניה שבהם הוחבאו החומרים המסוכנים ובעקבות כך פשטו בלשי מהיחידה המרכזית (ימ"ר) חוף על הבית של שני החשודים. הם מצאו שם עוד סמים, שיחד עם אלה שנתפסו במכולה מוערכים במאות אלפי שקלים.
בהודעת המשטרה נמסר כי החומרים החשודים כסם למעשה היו זרעים שנועדו למעבדות סמים, שהיו עלולות להפיק כמויות ענקיות של סמים. יצויין כי בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצר החשודים עד ליום ראשון.

2 צפייה בגלריה
החומרים שנתפסו
החומרים שנתפסו
החומרים שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

תזכורת לגבי פרשת גרינברג: החשד של המשטרה הוא כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018 העבירו לכאורה בעלי עניין כספים רבים לקמפיין הבחירות של רמי גרינברג ובתמורה לכך הבטיח להם האחרון כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו. עד כה לא הוגשו כתבי אישום בעניין.
חשוב לציין כי אין קשר בין המקרה המתואר בכתבה לבין פרשת גרינברג, למעט הדיווח כי אחד החשודים נחקר בעבר בפרשה.